  • 41. Data: 2004-06-28 16:08:09
    Temat: Re: Cena fr w tpsa
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > poczekaj jak bedziesz mial wiekszosc ilosc graczy ....
    > zemsta asynchronicznego lacza jest sroga ;-)

    Łącze zakupione w cenie 2kpln/1Mbit tez nie musi byc synchroniczne. Jednak
    mało kto o tym mowi

  • 42. Data: 2004-06-28 16:12:42
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości

    > W gwoli formalność firmy/sieci z łączem upstreamowym pokroju iDSL nie
    > można nazwać ISP. To jest zwykła amatorka.

    amatorka to zle skonfigurowana siec, błedy w topologii itp. Jesli ktos ma
    iDSLe, do tego profi konfiguracje, kolejki to nie musi byc prowizorka. To
    moze dzialac lepiej niz semiprofesjonalka na łaczach drogich

  • 43. Data: 2004-06-28 16:15:12
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl> pisze:

    >Załóżmy, że dojdziemy do wniosku, że winni są np. politycy
    >przeprowadzający prywatyzację TPSA, którzy dali za dużo różnej
    >infrastruktury i usług jednej firmie, która teraz jako monopolista
    >może dyktować warunki. (To tak przykładowo.)
    >
    >Co konstruktywnego wyniknie z tego narzekania? Nic.

    Owszem. Czyli dokładnie to samo, co z marudzenia, że operatorzy
    lokalni kupują łącza przeznaczone dla 'bussines customers'.

    >Ważniejsze od tego, kogo winić, jest to, co z tym teraz zrobić.

    Poczekać, aż wyróżnikiem łącz stanie się coś więcej niż tylko
    ich przeznaczenie i cena (w przybliżeniu w pewnym przedziale w
    tej chwili innych istotnych różnic nie ma).

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org

  • 44. Data: 2004-06-28 16:19:05
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "l_uka" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > no owszem, ale pytalem o cos innego.
    > ja uwazam, ze 2tys za 1Mbit do polpaka to jednak jest przegiecie.

    Owszem to jest przegiecie. Ale wszyscy inni operatorzy sprzedaja tego typu
    usługi w podobnej cenie.
    Dla pocieszenia - kolega wrocil z moskwy. tam w akademiku placil za lacze
    (wifi) jak za GPRS. 50MB transferu kosztowalo go 8 $

    Im biedniejszy i zacofany kraj tym uslugi ISP drozsze

  • 45. Data: 2004-06-28 16:21:31
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    futszaK wrote:

    > tych profesjonalnych ISP na łaczach synchronicznych też nie widać

    a co to jest łacze synchroniczne ?

    --
    VoMi7

  • 46. Data: 2004-06-28 16:30:09
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 18:21:31 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >a co to jest łacze synchroniczne ?

    zegar odbiornika jest zsynchronizowany z zegarem nadajnika

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 47. Data: 2004-06-28 16:33:11
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    futszaK wrote:

    > zegar odbiornika jest zsynchronizowany z zegarem nadajnika

    nie chciales wyzej rpzypadkiem powyzej wspomniec o laczach symetrycznych
    ? ;-)

    --
    VoMi7

  • 48. Data: 2004-06-28 16:34:40
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    futszaK wrote:

    > zegar odbiornika jest zsynchronizowany z zegarem nadajnika

    nie chciales przypadkiem powyzej wspomniec o laczach symetrycznych ? ;-)

    --
    VoMi7

  • 49. Data: 2004-06-28 16:40:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 18:34:40 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >nie chciales przypadkiem powyzej wspomniec o laczach symetrycznych ? ;-)

    nie, poprostu podążam za tokiem myślenia w w/w wątku, a Polpak też
    jest w wersji asymetrycznej

  • 50. Data: 2004-06-28 16:47:41
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Póki jest komitetem na rzecz osiedlowego dostępu do internetu to spox. Jednak
    > jeżeli ktoś chce się nazywać ISP to nie tędy droga.

    Znaczy ma wziac duzo Polpakow, spiac w LB i sprzedawac wlasnie
    otwierajacym sie Firmom Nowych Czasow majac w d**** to, czego chca
    ludzie mieszkajacyw blokach wokol niego? Po co? Zeby moc sie nazwac ISP
    pelna geba?

    --
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====