  • 31. Data: 2004-06-28 15:17:35
    Temat: Re: Cena fr w tpsa
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    l_uka wrote:
    > a ja mam siec osiedlowa i nie potrzebuje synchronicznego uploadu
    > (pewnie, gdyby byl, to czemu nie) no i co? mam placic za upload, ktory
    > stoi niewykorzystany? po co? synchroniczne lacza sa fajne, ale w ruchu
    > _miedzyoperatorskim_ no i oczywiscie przy uslugach serwerowych. mam
    > zmienic iDSLe na polpaka tylko dlatego, ze tak powinno byc?

    poczekaj jak bedziesz mial wiekszosc ilosc graczy ....
    zemsta asynchronicznego lacza jest sroga ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 32. Data: 2004-06-28 15:23:19
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Adam Paluch wrote:
    > poczekaj jak bedziesz mial wiekszosc ilosc graczy ....

    mam iDSLa 512 specjalnie dla nich ;oP na razie wystarcza, jak zabraknie
    tych 128kbps, to sie bedzie kombinowac - tpsa mi ograniczen w ilosci
    zestawionych uslug proglemow nie robi ;o)

    > zemsta asynchronicznego lacza jest sroga ;-)

    symetrycznego, symetrycznego ;>

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE www.legionowo.eu.org

  • 33. Data: 2004-06-28 15:37:22
    Od: RusH <l...@p...pl>

    l_uka <N...@p...fm> wrote :

    > no owszem, ale pytalem o cos innego.
    > ja uwazam, ze 2tys za 1Mbit do polpaka to jednak jest przegiecie.

    bo ? Gdzie bedziesz mial znacznie taniej ? tylko jedna firma oferowala
    ZNACZNIE taniej i zostala wdeptana w ziemie prze TP przy milczacej
    aprobacie konkurencji TP .. rece opadaja

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 34. Data: 2004-06-28 15:38:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 14:59:24 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski
    <a...@S...net> wrote:

    >W gwoli formalność firmy/sieci z łączem upstreamowym pokroju iDSL nie można
    >nazwać ISP. To jest zwykła amatorka.

    skoro jest na cos takiego zapotrzebowanie to w czym problem ???

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 35. Data: 2004-06-28 15:39:02
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@S...net> wrote :

    > W artykule <e...@4...com> futszaK

    > W gwoli formalność firmy/sieci z łączem upstreamowym pokroju iDSL
    > nie można nazwać ISP. To jest zwykła amatorka.

    samochody wyiagajace max 20km/h na wstecznym to zwykla amatorka ....

    Pozdrawiam.

  • 36. Data: 2004-06-28 15:45:32
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    RusH wrote:
    > bo ? Gdzie bedziesz mial znacznie taniej ? tylko jedna firma oferowala
    > ZNACZNIE taniej i zostala wdeptana w ziemie prze TP przy milczacej
    > aprobacie konkurencji TP .. rece opadaja

    no i to jest dopiero problem polskiego internetu: cena niewielkich,
    symetrycznych przepustowosci na poziomie 1500-2000 za 1Mbps narzucona
    przez tpsa i z pokora przyjeta przez pozostalych operatorow.

  • 37. Data: 2004-06-28 15:47:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 16:37:54 +0200, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk
    <q...@k...org.pl> wrote:

    >Załóżmy, że dojdziemy do wniosku, że winni są np. politycy
    >przeprowadzający prywatyzację TPSA, którzy dali za dużo różnej
    >infrastruktury i usług jednej firmie, która teraz jako monopolista
    >może dyktować warunki. (To tak przykładowo.)
    >
    >Co konstruktywnego wyniknie z tego narzekania? Nic.
    >
    >Ważniejsze od tego, kogo winić, jest to, co z tym teraz zrobić.

    u nas wszedł operator kablowy i część źle zarządzanych sieci
    osiedlowych zaczęła się rozpadać, jednakże zapotrzebowanie na stałe
    łacza jest na tyle duże że w zasadzie osiedlówkom niewiele to
    przeszkodziło a i kablówka wychodzi na swoje mając więcej
    użyszkodników niż wszystkie osiedlówki razem wzięte

  • 38. Data: 2004-06-28 16:01:34
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <l...@4...com> futszaK napisał(a):

    > skoro jest na cos takiego zapotrzebowanie to w czym problem ???

    Ze nie nalezy sie nazywac ISP tylko ASK ot tyle.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 39. Data: 2004-06-28 16:03:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Mon, 28 Jun 2004 16:04:57 +0200, l_uka <N...@p...fm>
    wrote:

    >no owszem, ale pytalem o cos innego.
    >ja uwazam, ze 2tys za 1Mbit do polpaka to jednak jest przegiecie.

    daj se luza, zaraz dostaniesz odpowiedź że ISP musi mieć łacze po
    cenie polpaka i tyle bo inaczej to amatorka i tyle

    >z mojego punktu widzenia duzo bardziej rynek psuja "operatorzy" wifi -
    >cudzyslow zamierzony. to co sie dzieje w tej chwili u mnie w miescie w
    >eterze po prostu prosi sie o pomste. ludzie chca robic 'biznesy' na
    >czyms, o czym nie maja pojecia no i tak wychodzi jak wychodzi.

    ale w każdej dziedzinie tak jest, jak się za dobrze znasz to też
    niedobrze

    rynek zweryfikuje i nic nie da beblanie o wyższości łacza
    synchronicznego gdyż na takie łonabiprowajdera poprostu nie stać, ale
    jednocześnie jakość świadczonych przez niego usług odpowiada
    zapotrzebowaniu

    rozciągające się po miastach i wioskach sieci WiFi to odpowiedź na
    notoryczne BMT odnośnie Internetu ze strony France Telekom Polska
    (dawna TPSA) tak jak swego czasu boom radia CB był odpowiedzią na
    wieczne BMT odnośnie telefonu i który również produkował nie mniejszy
    śmietnik w paśmie 27MHz

    jak komuś przeszkadza śmietnik na 2.4GHz niech tam poprostu nie
    zagląda

    ja osobiście własnie wróciłem z wioski gdzie gdyby nie 2.4GHz to by
    nie było jakichkolwiek szans na Internet zarówno w dniu dzisiejszym
    jak i przez kilka najbliższych lat gdyż FT Polska wypięła się i
    popodłaczała telefony ludziom poprzez radiodostęp wiec zarówno o SDI
    jak i ADSLu to mogą najzwyczajniej w świecie ZAPOMNIEĆ

    tych profesjonalnych ISP na łaczach synchronicznych też nie widać

  • 40. Data: 2004-06-28 16:05:51
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cbpcqr$1ec$2@nemesis.news.tpi.pl> Kocureq napisał(a):

    > Jak to jest jedno iDSL to oczywiscie, jak to jest 1 Mbit Polpaku dla
    > uploadu + iDSLe to co za problem?

    Póki jest komitetem na rzecz osiedlowego dostępu do internetu to spox. Jednak
    jeżeli ktoś chce się nazywać ISP to nie tędy droga.

    --
    Tomasz Paszkowski