  • 21. Data: 2013-02-19 00:28:45
    Temat: Re: Re: Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013, uzytkownik wrote:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zniesławienie

    Masz na myśli to:
    "oraz nie popełnia przestępstwa zniesławienia, kto publicznie podnosi lub
    rozgłasza prawdziwy zarzut, który służy obronie społecznie uzasadnionego
    interesu"
    czy jakąś konkretną odzywkę w poście, która *nie* dotyczyła
    ostrzeżenia innych kupujących (co IMVHO jest "społecznie uzasadnione"),
    lub "ze względu na formę" nie wyłącza przestępstwa? (213KK)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-02-19 09:34:00
    Temat: Car-Spa Reguły - omijać
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    >I na koniec - panie za przeproszeniem Bachórzewski - całkowita prawdą jest
    >to, co o was piszą: Wasz kwadratowy kibel jest naprawdę zasrany. Sam
    >widziałem.

    Ja też miałem przygodę z ta firmą. Opisywałem ja tutaj rok temu. Po pierwsze
    potwierdzam, że sedes mimo swojego niezwykłego kształtu był obsrany jak na
    dworcu.
    Po drugie moja historia jest bardzo podobna: Piekne wnetrza, mądrzy wygadani
    panowie, luksusy, skórzane sofy i bajery - to uśpiło moją czujność. Wydawało
    mi się, że jestem między fachowcami i w profesjonalnej firmie. Tymczasem
    zapłaciłem kupę pieniędzy za pozostawione w samochodzie smieci, brudne
    szyby, ogólnie niedoczyszczone wnętrze - brudna podsufitka, nietkniete
    lusterka w osłonach przeciwsłonecznych - regeneracja skóry była zrobiona tak
    ze w szwach został piach. W nakładkach pedałów zostało błoto.
    W oświetleniu ich myjni wszystko wygladało dobrze - jednak następnego dnia
    "samochód sam się wybrudził"? Jak na usługę detailingu wnetrza była to taka
    żenada, że nawet nie domagałem sie zadnej reklamacji - tylko poinformowałem
    szefa tej firmy co myslę o nim, jego pracownikach i jego i ich rodzinach - a
    poprawiłęm auto sam. Miałem paru znajomych, którzy zainteresowani byli
    usługami tej firmy ale po takiej jakości wykonania nie pojechał tam nikt.
    Nawet teraz trochę podśmiewają się ze mnie, że puściłem trochę kasy na
    obmazanie brudną szmata siedzeń.
    Po trzecie potwierdzam, ze ode mnie tez chcieli bym dopłacił vat do faktury,
    ale zrobiłem awanture na miejscu i po wielkich fochach, łaskach i groźbach
    nawiedzenia przez Urząd Skarbowy zapłaciłem brutto ustalona wczesniej kwotę.
    Ostatnio przeczytałem na forum o autokosmetyce, że zabrano im autoryzacje na
    sprzedaż i nakładanie Zymola - podobno ktoś wpadł na trop ich krętactw i
    europejski przedstawiciel firmy nie chce miec z nimi nic doczynienia.

    Kalter

  • 23. Data: 2013-02-19 11:05:13
    Od: stolicaeu <c...@g...com>

    Właśnie za posrednictwem grupy to miedzy innymi robię. Poza tym powiadomiłem już
    Urząd Kontroli Skarbowej, a prowadzenie sprawy zleciłem kancelarii adwokackiej.
    Niestety ja straciłem cierpliwość więc moze prawnicy wynegocjuja ugode a jesli nie to
    skieruja sprawe do sadu

  • 24. Data: 2013-02-19 11:06:41
    Od: c...@g...com

    Faktycznie podjarałem się trochę tą firmą. Oglądałem zdjęcia z ich prac - wszystko
    super i powalało na kolana i moze pod wpływem emocji niepotrzebnie sie zadałem z
    Car-Spa - jakość tego co zrobili była poniżej wszelkiej krytyki. Czytałem gdzieś że
    komuś nie przykręcili kół i wpadł do rowu, że przypalaja lakier polerką, ale byli na
    tyle przekonywujący że na to nie zwracałem uwagi - a po za tym uznałem, że folią nie
    da sie zniszczyc samochodu.

  • 25. Data: 2013-02-19 15:36:52
    Temat: Re: Car-Spa Reguły - omijać
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <v...@v...pl> said:

    > Jak na usługę detailingu wnetrza

    A mają w ofercie hurtowning zewnętrza?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2013-02-19 15:40:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-19 11:06:41 +0100, c...@g...com said:

    > Faktycznie podjarałem się trochę tą firmą. Oglądałem zdjęci
    > a z ich prac

    Ale dlaczego nie efekty ich prac, tylko zdjęcia?
    Płacić im chciałeś zdjęciami banknotów, czy banknotami?
    ;>

    > - wszystko super i powalało na kolana

    A teraz pomyśl - dlaczego w gazetach zdjęcia są wypindrzone, a w
    reklamach to w ogóle często przedmioty są generowane w komputerze, bo
    prawdziwe przedmioty nie są takie ładne?

    (tak, wiem jak skonstruowałem pytanie)

    > i moze pod wpływem e
    > mocji

    Gonił cię ktoś? DO wydawania własnych pieniędzy?
    ;>

    > Czytałem gdzieś że komuś nie przy
    > kręcili kół i wpadł do rowu, że przypalaja lakier polerką, ale
    > byli na tyle przekonywujący że

    wyłączyłeś mózg.
    Brawo...

    > na to nie zwracałem uwagi - a po za ty
    > m uznałem, że folią nie da sie zniszczyc samochodu.

    No właśnie - po co ta folia?

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2013-02-19 18:57:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 15:36:52 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >A mają w ofercie hurtowning zewnętrza?
    >;>>>

    Błyszczysz. Jak zwykle zresztą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2013-02-19 21:20:12
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > A mają w ofercie hurtowning zewnętrza?
    > ;>>>

    Sorry - ja wiem, że głupio - ale tak to sie nazywa ;-)

  • 29. Data: 2013-02-19 23:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zleciłem kancelarii adwokackiej. Niestety ja straciłem cierpliwość
    > więc moze prawnicy wynegocjuja ugode a jesli nie to skieruja sprawe do

    no to brawo - mam nadzieję, że doprowadząci autko do porządku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 30. Data: 2013-02-21 22:03:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-19 18:57:25 +0100, jerzu <t...@i...pl> said:

    > Błyszczysz.

    Coś o perłach?
    ;>

    > Jak zwykle zresztą.

    Bo nie da się zgłupieć, gdy się człek przed tym broni.
    M.in. przed takim debilizmem, jak szczególarstwo insjada.
    ;>>>

    --
    Bydlę