  • 1. Data: 2012-03-02 06:45:54
    Temat: Canon Speedlite 600EX-RT
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Wraz z nowym Canonem 5D mark3 dostalem z B&H tez oferte na zakup nowej
    lampy blyskowej za $629.00

    http://www.bhphotovideo.com/c/product/847537-REG/Can
    on_5296B002_Speedlite_600EX.html

    ZD

  • 2. Data: 2012-03-02 07:50:08
    Temat: Re: Canon Speedlite 600EX-RT
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Wraz z nowym Canonem 5D mark3 dostalem z B&H tez oferte na zakup nowej
    > lampy blyskowej za $629.00
    > http://www.bhphotovideo.com/c/product/847537-REG/Can
    on_5296B002_Speedlite_600EX.html

    No i?

    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-03-02 08:04:10
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Wraz z nowym Canonem 5D mark3 dostalem z B&H tez oferte na zakup nowej
    on_5296B002_Speedlite_600EX.html

    > No i?
    >
    > Pozdr.

    pewnie juz kupil 3 szt i 3 szt. 5D mark3
    ;)

  • 4. Data: 2012-03-02 12:42:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/03/2012 07:50, quent wrote:
    on_5296B002_Speedlite_600EX.html

    > No i?

    No i nic, pochwalił się chłopak. A ja mam niezła zupę na lunch i po
    pracy do kina idę, a Ty jakie masz plany?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-03-02 12:50:32
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No i nic, pochwalił się chłopak. A ja mam niezła zupę na lunch i po pracy
    > do kina idę, a Ty jakie masz plany?

    Chcesz mnie zaprosić do kina, czy jak?
    I nawet nie na film tylko do kina!
    ;-)

    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-03-02 13:01:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/03/2012 12:50, quent wrote:

    > Chcesz mnie zaprosić do kina, czy jak?
    > I nawet nie na film tylko do kina!
    > ;-)

    ;-)

    Skądże znów, ale dostałem ofertę na bilety i chciałem się pochwalić, bo
    festiwal za rogiem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-03-02 13:08:41
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Skądże znów, ale dostałem ofertę na bilety i chciałem się pochwalić, bo
    > festiwal za rogiem. ;)

    Ale wracając... OK fajnie jest się chwalić ale żeby to chwalenie było
    podszyte jakąś pasją... nie wiem jak to nazwać. W każdym razie, żeby można
    było pociągnąć wątek w którąś stronę.
    A tu... któryś post z kolei czytam i nie wiem o co chodzi :-/

    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-03-03 16:34:21
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Mar, 07:45, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > Wraz z nowym Canonem 5D mark3 dostalem z B&H tez oferte na zakup nowej
> [...]

    To chyba jest kolejny test na inteligencje Polakow ?