  • 1. Data: 2010-12-06 07:23:06
    Temat: Canon PowerShot A495 warto ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Jest promocja za 200zl. Warto wziac ten wynalazek?

    Mialem kiedys canoca A200 i bylem zadowolony po nim kupilem FujiFD1000
    ktory powinien sie zwac porazka .
    Proste zdjecia rodzinne i allegro, duzo makro.

    Jesli ktos uzywal to ciekawi mnie AF czy mozna go naprawde wylaczyc i
    makro czy dobrze ostrzy na automacie bo fuji to byla totalna porazka.

  • 2. Data: 2010-12-06 10:34:09
    Temat: Re: Canon PowerShot A495 warto ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 08:23, konieczko pisze:
> [...]
    >
    > Jesli ktos uzywal to ciekawi mnie AF czy mozna go naprawde wylaczyc i
    > makro czy dobrze ostrzy na automacie bo fuji to byla totalna porazka.

    Odpowiem sobie sam kupilem i w porownaniu do tej padliny ktora mialem
    wczesniej finepix1000fd to niebo a ziemia. Ostrzy jak zyleta, podczas
    krecenia filmu mozna zoom robic, zobaczymy wieczorem jak sobie
    radziNastepnym aparatem ktory kupie tez bedzie canon.

  • 3. Data: 2010-12-06 13:19:53
    Od: TomekM <t...@g...com>

    Kupiłem tę zabawkę.
    Jak za tą kasę to rewelka.
    Wbrew pozorom to droższe kompakty do ok. 1000zł nie zapewniają lepszej
    jakości zdjęć w dobrych warunkach.
    Ten prosty obiektyw jest baaaardzo ostry,
    Nawet gdy się powiększy fotkę na monitorze do 100% to jest ok.
    Yylko Canony to chyba zawsze jakiś róg mają nieco mydlany,
    ale to nawet jak kiedyś miałem model za 1500zł tej firmy to też tak
    miał.

  • 4. Data: 2010-12-06 18:51:00
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 14:19, TomekM pisze:
> [...]
    > Yylko Canony to chyba zawsze jakiś róg mają nieco mydlany,
    > ale to nawet jak kiedyś miałem model za 1500zł tej firmy to też tak

    Rogi mowisz, jutro pstrykne cos na kratce bedzie dobrze widac.

  • 5. Data: 2010-12-06 19:24:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-06 08:23, konieczko pisze:
    > Jest promocja za 200zl. Warto wziac ten wynalazek?

    Tak, bardzo. Jeszcze wart rozważenia jest A3000IS, stabilizacja się
    przydaje. Generalnie o ile Canon daje ostatnio ciała na średnim
    szczeblu, to na podstawowym nie ma już chyba żadnej konkurencji.
    PS. Gdzie za tyle dają?

    --
    pozdrawia Adam
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/

  • 6. Data: 2010-12-06 20:19:05
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 20:24, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > przydaje. Generalnie o ile Canon daje ostatnio ciała na średnim
    > szczeblu, to na podstawowym nie ma już chyba żadnej konkurencji.

    http://www.euro.com.pl/kompakty/canon-powershot-a495
    -srebny.bhtml

    A propos A300IS za 500zl to jednak wolabym cos z wiekszym obiektywem
    coby wiecej swiatla lapal no i zoom tez wiekszy.
    Tak jak pisalem mialem finepixa 1000fd i na poczatku myslalem ze to ja
    chyba nie mam pojecia o fotografii ale po kilku testach okazalo sie ze
    to scierwo nie dosc ze nie daje sobie wylaczyc AF to potrafi spieprzyc
    kazde zdjecie nawet ze statywem.

  • 7. Data: 2010-12-07 13:02:43
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Zauwazylem ze najwiekszym mankamanetem tego aparatu jest doswietlenie,
    lampe zaslania obiektyw i niestety robione zdjecia zwlaszca makro maja
    cien z prawej dolnej strony.

    :):):)

  • 8. Data: 2010-12-08 13:53:58
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.12.2010, o godzinie 08.23.06, na pl.rec.foto.cyfrowa, konieczko
    napisał(a):

    > Jesli ktos uzywal to ciekawi mnie AF czy mozna go naprawde wylaczyc i
    > makro czy dobrze ostrzy na automacie bo fuji to byla totalna porazka.

    Fajna cena na ten aparat teraz jest.
    Chcę coś dla córki 8-letniej kupić i myślałem nad Kodakiem C143 (w tej
    samej cenie co ten Canon). No i teraz mam zagwozdkę! :) Który?!
    Czy ktoś miał w ręku tego Kodaka?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2010-12-08 16:36:26
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-12-06 21:19, konieczko pisze:
> [...]
    > chyba nie mam pojecia o fotografii ale po kilku testach okazalo sie ze
    > to scierwo nie dosc ze nie daje sobie wylaczyc AF to potrafi spieprzyc

    Kolego, nie ma takiego aparatu, przynajmniej na "dprv".
    Jest "FinePix S1000fd", ale to chyba nie tego klniesz
    od kilku dni, bo tam ma ocene raczej wysoka.

    A sprawdziles, czy ci paluch nie lezie w obiektyw?
    Tez dalby cien przy makro.
    --
    A S

  • 10. Data: 2010-12-08 21:01:20
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 17:36, Andrzej S. pisze:

> [...]
    > od kilku dni, bo tam ma ocene raczej wysoka.
    >
    > A sprawdziles, czy ci paluch nie lezie w obiektyw?

    Nie lezie bo lampa jest z lewej strony

    http://teensy.pl/foty/123a.jpg
    http://teensy.pl/foty/129a.jpg
    http://teensy.pl/foty/135a.jpg

    A ten finepix moje spostrzezenia, nie daje sie wylaczyc AF (moze bylem
    za glupi zeby to zrobic) wiec nawet juz to co widze apart spierdoli bo
    zamaist doostrzenia zrobil rozmydlenie. W kiepskim oswietleniu bez
    statywu nie podchodz. Przy kiepskim swietle dobiera zle ISO przeslone i
    czas, ewidentnie spieprzony soft. W trybie filmowym nie mozna operowac
    Zoomem duzo + szumow. Plusy to duzy zoom i matryca ze statywem mozna
    robic zdjecia slubne slepym klientom.