  • 1. Data: 2011-08-19 19:25:19
    Temat: Canon IXUS 130 - zoom w filmach
    Od: u...@d...invalid

    Sorki za cross-posta na pl.rec.foto, tamtego usunąłem. Po prostu outlook
    mi nie pobrał pełnej listy grup a zapomniałem o tej.

    Chciałem kupić żonie IXUSa 130, zależy jej na filmach, oczywiście na
    zdjęciach bardziej ;) Ale brak zooma by wykluczył ten aparat z listy
    kandydatów. Czy może mi ktoś potwierdzić/zaprzeczyć informację, że zoom
    dla filmów w tym aparacie nie występuje?

    Innym kandydatem jest Sony W570. Niby lepsze parametry, ale jakoś nie ufam.

  • 2. Data: 2011-08-19 19:34:04
    Temat: Re: Canon IXUS 130 - zoom w filmach
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-19 21:25, u...@d...invalid wrote:
> [...]
    > kandydatów. Czy może mi ktoś potwierdzić/zaprzeczyć informację, że zoom
    > dla filmów w tym aparacie nie występuje?

    Jest zablokowany, tj. nie można zmieniać podczas kręcenia, dlatego że
    silnik jest tak głośny, że słychać by go było na każdym nagraniu. Można
    natomiast przed rozpoczęciem filmowania ustawić sobie zooma odpowiednio :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2011-08-25 06:49:01
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/19/2011 09:34 PM, dominik wrote:

    > Jest zablokowany, tj. nie można zmieniać podczas kręcenia, dlatego że
    > silnik jest tak głośny, że słychać by go było na każdym nagraniu. Można
    > natomiast przed rozpoczęciem filmowania ustawić sobie zooma odpowiednio :)

    ... chyba że wgrasz sobie CHDK - wtedy już nie jest zablokowany. Ale
    głośny jest jak cholera (przynajmniej w moim Ixusie 70).

  • 4. Data: 2011-08-25 20:25:09
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-25 08:49, omega_fan wrote:
    > .... chyba że wgrasz sobie CHDK - wtedy już nie jest zablokowany. Ale
    > głośny jest jak cholera (przynajmniej w moim Ixusie 70).

    Z tego przykładu jasno widać, że chociaż czasem by się technicznie dało,
    to jednak daje to marne efekty.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564