  • 1. Data: 2009-04-28 06:22:24
    Temat: [Canon] G10 do serwisu
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://tinyurl.com/dgt9mz

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-04-28 08:05:22
    Temat: Re: [Canon] G10 do serwisu
    Od: jankospam <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > http://tinyurl.com/dgt9mz

    A mnie z następnym włosem na matrycy (w g9) wysłali na drzewo, by było
    miesiąc gwarancji. Mimo, że aparat był z tego powodu gwarancyjnie
    naprawiany i nie został naprawiony do końca. W tej chwili mogę pstrykać
    trzymając aparat do góry nogami, bo paproch wielkości 100x400 pikseli
    siedzi tak, że zwykle przysłania niebo (mniej więcej w stopniu jak
    śmieci na brudnej matrycy w lustrzankach).

    Ale ja sobie to zapamiętam, drogi kanonku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-04-28 08:38:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    jankospam pisze:

> [...]
    > śmieci na brudnej matrycy w lustrzankach).
    >
    > Ale ja sobie to zapamiętam, drogi kanonku.

    Pisz do Canon Polska, albo Canon Int., że serwis nie chce usunąć wady
    fabrycznej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-04-28 09:13:32
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Pisz do Canon Polska, albo Canon Int., że serwis nie chce usunąć wady
    > fabrycznej.

    Been there, done that - (Fredro, Olbrychski) .. głuptak miał to wszystko w dupie...

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-04-28 09:18:39
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Ale ja sobie to zapamiętam, drogi kanonku.

    Przepraszam za szczerość, ale sypną ze 20 MPx w następnym, za rok i się złamiesz ;)

    > /największy komplement jaki można powiedzieć kobiecie? - nie używałem
    > liquify/

    Boskie!

    pozdrawiam,
    gietrzy

    BTW: LX3 z luźnym fiszajem, słabą? jakością wykonania i w ogóle jeszcze jest
    szczelny...

  • 6. Data: 2009-04-28 09:36:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Przepraszam za szczerość, ale sypną ze 20 MPx w następnym, za rok i się złamiesz ;)

    Pewnie się złamię, na tepsę łamię się od kilkunastu lat. Tylko że nie z
    miłości, a z braku wyboru bo niestety na razie takie g9 nie ma konkurencji.

    > BTW: LX3 z luźnym fiszajem, słabą? jakością wykonania i w ogóle jeszcze jest
    > szczelny...

    Albo mój stary olek - zawsze siedzi w plecaku ''do pracy'', razem z
    badziewiem wszelakim i żyje...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 7. Data: 2009-04-28 09:37:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Pisz do Canon Polska, albo Canon Int., że serwis nie chce usunąć wady
    > fabrycznej.

    Lepiej pisać na Berdyczów...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 8. Data: 2009-04-28 09:59:06
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Pewnie się złamię, na tepsę łamię się od kilkunastu lat. Tylko że nie z
    > miłości, a z braku wyboru bo niestety na razie takie g9 nie ma
    > konkurencji.

    Dokładnie tak - pomarudzić sobie pomarudzimy, ale konkurencji brak, więc i
    wyboru brak :-)

    To tak jak ślubni sprzed paru lat. Marudzili, marudzili, a i tak brali 5D
    :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 9. Data: 2009-04-28 12:54:54
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    jankospam wrote:

> [...]
    > w stopniu jak śmieci na brudnej matrycy w lustrzankach).
    >
    > Ale ja sobie to zapamiętam, drogi kanonku.

    Moze jestes za mało asertywny ;-) Popros o odmowe naprawy na piśmie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 10. Data: 2009-04-30 09:53:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Moze jestes za mało asertywny ;-) Popros o odmowe naprawy na piśmie ;-)

    Żeby mi wydrukowali maila? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /święta to taki czas pomiędzy końcem października, a 24 grudnia/