  • 1. Data: 2009-11-17 13:39:44
    Temat: Cannot boot CD error code 5
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Witam,

    Podczas bootowania pojawia sie komunikat: "Cannot boot CD error code 5" i
    wchodzi Win XP.
    Chce komputer zmusic do startu z napedu DVD. W biosie bootowanie OK.

    Leś

  • 2. Data: 2009-11-17 13:53:10
    Temat: Re: Cannot boot CD error code 5
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Leslaw Zimny pisze:
    > Podczas bootowania pojawia sie komunikat: "Cannot boot CD error code 5"
    > i wchodzi Win XP.
    > Chce komputer zmusic do startu z napedu DVD. W biosie bootowanie OK.

    1.Jak jest ustawiona kolejność rozruchu biosie?
    2.Jak napędy są podłączone na taśmie? ( który pierwszy, który drugi )
    3.Jaki to napęd ( model, marka )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-11-18 08:42:49
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Kolejność rozruchu w biosie:
    1-CD/DVD - LITE-ON DVD Sohd-167 T
    2-IDE-O-WDC...

    Jak napędy są podłączone na taśmie? ( który pierwszy, który drugi ) - jeden
    napęd jako master

    Napęd ( model, marka ) LiteOn SOHD-167T

    Płyta główna: KT6V

    Leś

  • 4. Data: 2009-11-18 09:52:30
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Auktualnilem BIOSy: na płycie i napedzie - bez rezultatu.
    Podłaczylem inny naped - nadal nic. Cannod boot CD error code 5.
    Leś

    Płyta główna: KT6V/LSR MS-7021

  • 5. Data: 2009-11-18 11:24:00
    Od: "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl>

    Bootowanie z płyty instalacyjnej Vista idzie bez problemu.
    Po wlozeniu plyty Win 7 nie chce ruzyc.

  • 6. Data: 2009-11-19 08:24:02
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 18 Lis, 12:24, "Leslaw Zimny" <z...@o...ar.wroc.pl> wrote:
    > Bootowanie z płyty instalacyjnej Vista idzie bez problemu.
    > Po wlozeniu plyty Win 7 nie chce ruzyc.

    ustaw bootowanie na urządzeniach na cable select