  • Data: 2012-05-29 11:21:52
    Temat: Całkiem niezły aperitif ogórkowy [prasówka]
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://kut.as/problemy-ze-zdefiniowaniem-brawury motocyklistow
    //Art. z Interii
    Rzecz się wydarzyła w dobrze znanym mi miejscu, bo 10 km od mej
    hacjendy, dlatego lampka alarmowa "że to mógłbym być ja" zmieniła sposób
    świecenia ze stałego na stroboskopowy. Ale spoko - minie.
    Bo, naturalnie, nie mam zamiaru przez to rezygnować z jazdy motocyklem
    (choć puszki nigdy nie kupię), na snowboardzie, ani z żadnej jazdy,
    która niebezpieczną jest (jak np. podrywanie 'zajętych' dziewczyn), ale
    w miarę możliwości postaram się nauczyć jeździć (refleksu bardziej
    wyrobić się już chyba nie da) i zainwestować w sensowny ubiór, choć
    wiadomo - przy czołówce z puszką nic nie pomoże.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!