  • 1. Data: 2010-02-07 08:58:01
    Temat: CSS - problem ze zdefiniowaniem selectora
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Mam konstrukcję w postaci:

    Chciałbym aby jakiś styl był narzucony od drugiego elementu <p> wzwyż i
    tylko dla przypadku gdy rodzicem jes "parent". Zdefiniowałem więc:

    #parent p>p

    Jednakże to nie działa. Czy wiecie jek to poprawnie zdefiniować?

  • 2. Data: 2010-02-07 09:36:51
    Temat: Re: CSS - problem ze zdefiniowaniem selectora
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:hklvau$b64$1@achot.icm.edu.pl, Marek wrote:
> [...]
    > #parent p>p
    > Jednakże to nie działa. Czy wiecie jek to poprawnie zdefiniować?
    Może #parent p+p
    Działa w przeglądarkach i IE7 w górę.
    --
    Grzesiek

  • 3. Data: 2010-02-07 12:26:27
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    No fakt, dzięki :-)
    Przyćmiło mnie.

  • 4. Data: 2010-02-07 19:43:18
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:hkmbhi$isv$1@achot.icm.edu.pl, Marek wrote:
    > No fakt, dzięki :-)
    > Przyćmiło mnie.
    W sumie w tym przypadku możesz jeszcze użyć p:first-child żeby zmienić styl
    pierwszemu p. Zdaje się że z obsługą jest podobnie jak p+p, pytanie co wygodniej
    w konkretnym przypadku.
    --
    Grzesiek