  • 1. Data: 2012-02-28 09:52:56
    Temat: CSS i HTML - Kolorowanie selecta
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy da się zastąpić paskudną strzałkę systemową rozwijającą select'a jakimś
    obrazkiem? Chciałbym wykorzystać systemowego a tylko w ostateczności zrobię
    swojego w DHTMLu.

  • 2. Data: 2012-02-28 10:30:12
    Temat: Re: CSS i HTML - Kolorowanie selecta
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-02-28 10:52, Marek pisze:
> [...]
    > obrazkiem? Chciałbym wykorzystać systemowego a tylko w ostateczności zrobię

    W każdym systemie/przeglądarce wygląda różnie.
    Możesz się pobawić, choć nie ma gwarancji jak będzie się zachowywało w
    innych...
    http://bavotasan.com/2011/style-select-box-using-onl
    y-css/
    http://37signals.com/svn/posts/2609-customizing-web-
    forms-with-css3-and-webkit

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2012-02-28 12:35:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 11:30:12 +0100, monter.FM napisał(a):

    > W każdym systemie/przeglądarce wygląda różnie.
    > Możesz się pobawić, choć nie ma gwarancji jak będzie się zachowywało w
> [...]

    Sprytne! Overflow:hidden na węższym od selecta cointainerze po to aby
    uciąć strzałkę :-) O to mi chodziło. Dzięki :-)