  • 1. Data: 2011-08-02 08:47:49
    Temat: CSS + grafika tla
    Od: sailorwawa <b...@s...pl>

    Mam cieniowana od gory do dolu jednobarwna grafike tla strony (4px-100px).
    Zrobilem ja w GIMP, ale niestety co "kawalek" jest zle pocieniowana (z
    porad na grupie grafika wynika, ze nic nie zrobie innego).
    Mialem kiedys jakas templatke oparta na css, ktora tez uzywala
    cieniowania ale bylo ono rozlozone chyba na trzy div'y.
    Jak sobie poradzic z jednolitym cieniowaniem?
    P.s.
    Czytalem wiele watkow w Google, ale nie znalazlem konkretnego rowiazania.

  • 2. Data: 2011-08-02 08:57:05
    Temat: Re: CSS + grafika tla
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-08-2011 10:47, sailorwawa pisze:
> [...]
    > P.s.
    > Czytalem wiele watkow w Google, ale nie znalazlem konkretnego rowiazania.

    Skorzystaj z tego generatora:

    http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/CSSGradie
    ntBackgroundMaker/Default.html

    zamiast robił tło w GIMP-ie. Chyba, że to nie wystarczy :/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-08-02 09:38:24
    Od: sailorwawa <b...@s...pl>

    W dniu 2011-08-02 10:57, Peter May pisze:
    > Skorzystaj z tego generatora:
    > http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/CSSGradie
    ntBackgroundMaker/Default.html
    > zamiast robił tło w GIMP-ie. Chyba, że to nie wystarczy :/
    Dzuekuje.
    Swietna rzecz. :)
    Mam tylko problem z:
    - ucze sie css wiec wiedza nikla. :)
    - tło jak to tło, powiela sie pasami w dol zaleznie od wysokosci
    wpisanego dalej <div>
    - mam cos takiego: body {
    text-align: center;
    background-image: -moz-linear-gradient(top, #A55857 0%, #FFFFFF 200%);
    }
    - czy da sie tylko raz zastosowac na caly ekran?

  • 4. Data: 2011-08-02 09:44:08
    Od: sailorwawa <b...@s...pl>

    W dniu 2011-08-02 10:57, Peter May pisze:

    > Skorzystaj z tego generatora:
    > http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/CSSGradie
    ntBackgroundMaker/Default.html
    U gory jest "Existing markup: "
    O jakie znaczniki chodzi?

  • 5. Data: 2011-08-02 10:13:11
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-08-2011 11:44, sailorwawa pisze:

    ntBackgroundMaker/Default.html

    > U gory jest "Existing markup: "
    > O jakie znaczniki chodzi?

    Wklej dowolny ciąg z background-image np.:

    background-image: -webkit-gradient(linear, left top, right bottom,
    color-stop(0, #FFFFFF), color-stop(1, #00A3EF));

    a dostaniesz odpowiedź dla jakiej przeglądarki jest ten styl. W tym
    przypadku po kliknięciu na "Parse" dostaniesz odpowiedź "Webkit
    (Safari/Chrome 10)"

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-08-02 16:47:57
    Od: sailorwawa <b...@s...pl>

    W dniu 2011-08-02 12:13, Peter May pisze:
> [...]
    >
    > a dostaniesz odpowiedź dla jakiej przeglądarki jest ten styl. W tym
    > przypadku po kliknięciu na "Parse" dostaniesz odpowiedź "Webkit
    Dziekuje. :)