eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2010-03-17 14:25:12
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >> a... i raczej zostawiaj auto u mechaników, którzy mają pojęcie o
    >> samochodzie który robią,

    > No właśnie trafiłem tam z polecenia trzech różnych osób. Z drugiej strony
    > auta wartego 6 tysięcy nie opłaca się raczej serwisować w ASO ;)

    nie mówię o ASO, mówię o warsztatach wyspecjalizowanych w danej marce lub
    grupie aut, takich gdzie facet podchodzi i po samych objawach wie co może
    się dziać, gdzie zajrzeć, żeby nie było niespodzianek i co przy danej okazji
    mogło ucierpieć,
    gdyby ten mechanik o którym piszesz miał takie pojęcie najpierw zacząłby od
    sprawdzenia koła pasowego,
    brat


  • 12. Data: 2010-03-17 15:35:40
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: "Dyndol" <d...@g...w.pl>

    Przemek napisał:

    > coz technika made in france :) , w peugocie/citroenie berlingo ( a
    > raczej w 2.0HDi) tak samo padaja
    > dodatkowo czesto rozwalajac rozrzad/silnik

    Dobrze, ze moj Lew tego nie wie ;) Silnik wprawdzie wiekszy
    ale tez HDi


  • 13. Data: 2010-03-17 16:07:58
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>


    > Piętno dla przymusowej wizyty w warsztacie.
    > W czwartek po południu podjechałem na chwilę naszym roboczym "struclem"
    > (kangoo blaszak) pod pracownię - nie gasząc silnika, wysiadłem na pół
    > minety
    > z auta

    Francuzy raczej nie lubią pół minety ;-p

    p.



  • 14. Data: 2010-03-17 19:42:09
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Gabriel'Varius' wrote:
    >> coz technika made in france :) , w peugocie/citroenie berlingo ( a
    >> raczej w 2.0HDi) tak samo padaja
    >> dodatkowo czesto rozwalajac rozrzad/silnik
    > WOW, nie ma to jak powielac madrosci ludowe i stereotypy.
    Czyli zaprzeczasz ze taka wada istnieje? A np Ci
    http://www.206club.net/archive/index.php/t-34967.htm
    l to pewnie dywersanci z
    vw ?
    Widze ze dla fanow aut f. gdy rzeczywistość napotyka na sztywne wierzenie,
    tym gorzej dla rzeczywistości.
    > Przypatrz sie dobrze kto produkuje wiekszosc wyposazenia, elektroniki
    > i mechaniki do obecnie produkowanych samochodow - globalizacja kolego,
    > globalizacja.
    Kto produkuje nie ma duzego znaczenia liczy sie ile zamiawiajacy chce
    zaplacic - jak zamowil kolo za 5 euro to dostal o takiej
    jakosci jak by chcial zaplacic wiecej to dostalby lepsze haslo : "jak nie
    widac roznicy to po co przeplacac " jest dobre do naganiania ludu do
    hipermarketu




  • 15. Data: 2010-03-18 06:37:34
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemek napisał:

    > Gabriel'Varius' wrote:
    >
    >>>coz technika made in france :) , w peugocie/citroenie berlingo ( a
    >>>raczej w 2.0HDi) tak samo padaja
    >>>dodatkowo czesto rozwalajac rozrzad/silnik
    >>
    >>WOW, nie ma to jak powielac madrosci ludowe i stereotypy.
    >
    > Czyli zaprzeczasz ze taka wada istnieje? A np Ci
    > http://www.206club.net/archive/index.php/t-34967.htm
    l to pewnie dywersanci z
    > vw ?
    > Widze ze dla fanow aut f. gdy rzeczywistość napotyka na sztywne wierzenie,
    > tym gorzej dla rzeczywistości.
    Nie napisalem, ze zaprzeczam w/w wadzie ale to Ty wyjechales odnosnie
    generalizacji francuskiej techniki. Zreszta podobnie jest np. w
    przypadku fanow niemieckich autek. Pisza, ze fiat to gowno ma do d..y
    silniki a po chwili na forum czy grupie dowiaduja sie , ze ich ukoachany
    niemiecki opelek ma silnik od fiata :-)
    >>Przypatrz sie dobrze kto produkuje wiekszosc wyposazenia, elektroniki
    >>i mechaniki do obecnie produkowanych samochodow - globalizacja kolego,
    >>globalizacja.
    >
    > Kto produkuje nie ma duzego znaczenia liczy sie ile zamiawiajacy chce
    > zaplacic - jak zamowil kolo za 5 euro to dostal o takiej
    > jakosci jak by chcial zaplacic wiecej to dostalby lepsze haslo : "jak nie
    > widac roznicy to po co przeplacac " jest dobre do naganiania ludu do
    > hipermarketu
    Zapytaj, jesli masz kogos znajomego pracujacego w valeo lub bosh'u, jak
    to dokladnie jest z ta produkcja tych samych gratow dla roznych
    koncernow. Nie wspomne juz o autach blizniakach, np. aygo/107/c1 -
    zawsze tpyka jest chwalona a francuskie nie a roznia sie tylko znaczkiem
    i przeprofilowaniem na masce i chyba zderzaku oraz tylnymi lampami,
    nawet ta sama fabryka to tlucze.

    pozdrawiam


    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde


  • 16. Data: 2010-03-18 06:40:40
    Temat: Re: [CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Mar 2010 06:37:34 +0100, Gabriel'Varius' wrote:
    >Nie napisalem, ze zaprzeczam w/w wadzie ale to Ty wyjechales odnosnie
    >generalizacji francuskiej techniki. Zreszta podobnie jest np. w
    >przypadku fanow niemieckich autek. Pisza, ze fiat to gowno ma do d..y
    >silniki a po chwili na forum czy grupie dowiaduja sie , ze ich ukoachany
    >niemiecki opelek ma silnik od fiata :-)

    Opel to nie jest "niemieckie auto" :-)

    J.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: