  • Data: 2010-08-18 07:12:11
    Temat: CD-ROM DVD-ROM nieczytajacy płyt.
    Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    WItam
    Czy ktos miał problem z napedem który nieczyta płyt CD lub DVD? U mnie było
    tak że na poczatku ( po zakupie) czytał a potem przestał czytać. Nigdzie się
    nie spotkałem z opisem tego problemu i jak mu zaradzić. Czyzby problem nie
    istniał? Czy chodzi o zakup wadliwego egzemplarza (miałem pecha), "gowica"
    uległa zabrudzeniu, kłopoty ze sterownikami widndows...czy jeszcze coś
    innego? Kolega powiedział ze najszybszym rozwiazaniem jest zakup nowego
    CD/DVD bo to nie majatek. Ale czy na pewno nie ma innego rozwiazania?