  • 41. Data: 2010-10-14 17:10:17
    Temat: Re: CB Radio do samochodu - ALAN 109 wystarczy?
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-14 17:04, Rychu pisze:
    > Klika miesięcy temu w drodze do Łodzi padła mi ładowarka

    (...)
    Nie mówiąc o bezpieczeństwie i komunikatach typu...
    "mobilki uważajcie, na lewym pasie na zakręcie obwodnicy leży lodówka"
    "mobilki uważajcie, komuś się żwir wysypał na 157 km" itp.

    Oba autentyki, jeden z S10 pod Toruniem, a drugi chyba z okolic
    Kielc, tylko kilometr inny był.

    Wyobraź sobie, że wyprzedzasz lewym pasem tira, zakręt w prawo,
    masz przepisowe 110 km/h (co dopiero gdyby było np. 150)
    i widzisz jakieś 100 metrów przed sobą... lodówkę, która musiała
    spaść z jakiegoś transportu złomu. Może Ci się uda ją ominąć,
    ale jak już jedzie kilka samochodów jeden za drugim, to nawet jak
    jadą w odstępie 50 metrów, to już któremuś może się nie udać...

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 42. Data: 2010-10-14 17:12:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-14 12:30, Michał Gut pisze:
    > eeee bez przesady - bydlo nalezy ignorowac. po co ripisty
    > gorzej jak jakiś fajans puszcza swoją ulubioną muzyczkę na 19tym -
    > wsciec sie mozna

    ...albo jakiś generał czy kapitan, już nie pamiętam, we Włocławku ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 43. Data: 2010-10-14 17:34:23
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 15:16, huri_khan pisze:

    > Alany z seri "1" mają słabe filtry, więc przed zakupem sprawdź czy nie
    > będziesz słysał silnika w radiu.
    >
    > AM zupełnie Ci wystarczy

    To fakt, mam zainstalowane radio tuż nad gniazdem zapalniczki. Gdy
    podłączę ładowarkę do Nokii, jest to obojętne. Gdy podłączę ładowarkę
    mini USB do nawigacji TomToma (oryginalną), są straszne zakłócenia,
    takie buczenie na każdym kanale.

  • 44. Data: 2010-10-14 17:42:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > ale jak już jedzie kilka samochodów jeden za drugim, to nawet jak
    > jadą w odstępie 50 metrów, to już któremuś może się nie udać...

    Moze gdyby zamiast truc przez radio, jeden z drugim zatrzymal sie i te
    lodowke na pobocze przepchnal, byloby jeszcze bezpieczniej?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-10-14 18:48:27
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-14 17:42, kamil pisze:
    > Moze gdyby zamiast truc przez radio, jeden z drugim zatrzymal sie i te
    > lodowke na pobocze przepchnal, byloby jeszcze bezpieczniej?

    Ciekawe jak to sobie wyobrażasz? Od tego są służby
    i ZTCW ktoś je na 9 poinformował. Jak wracałem wieczorem
    to już śladu po lodówce nie było.

    Poza tym nie wiem czy wiesz, ale jest to wykroczenie karane
    mandatem w wysokości 300 złotych. ...no ale pomysł masz fajny. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 46. Data: 2010-10-14 23:01:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Oct 2010 00:40:05 +0200, s...@m...com wrote:

    >Wystarczy?

    A co ma jedno z drugim wspólnego? Ten z Transportera miał CB? Czy może
    ten z ciężarówki? Wyjaśnisz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2010-10-15 02:38:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > ...albo jakiś generał czy kapitan, już nie pamiętam, we Włocławku ;)

    a tego to juz zdjeli
    to we wrocku chyba bylo

  • 48. Data: 2010-10-15 02:39:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > podłączę ładowarkę do Nokii, jest to obojętne. Gdy podłączę ładowarkę mini
    > USB do nawigacji TomToma (oryginalną), są straszne zakłócenia, takie

    to nie radio problemem a zasilacz
    to sa gowniane impulsowe zasilacze. to sieje na wszystkich czestotliwosciach
    harmonicznymi

  • 49. Data: 2010-10-15 07:49:57
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-14 17:42:22 kamil

    > "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message

    > Moze gdyby zamiast truc przez radio, jeden z drugim zatrzymal sie i
    > te lodowke na pobocze przepchnal, byloby jeszcze bezpieczniej?

    Zrobiłbyś tak? Ja bym się nie odważył na szosie, i to jeszcze na
    zakręcie. Zresztą już dawno wyrosłem z robienia innym dobrze.
    Pewnego razu przyszedł z nienacka jakiś huragan i przewrócił
    jakieś 20-30m przede mną znak (tymczasowy, podczas remontu wiaduktu
    na Płowieckiej->Czecha). Zatrzymałem się na awaryjnych, wyskoczyłem
    i odsunąłem znak. Co ja się nasłuchałem klaksonów w czasie tych
    15-30 sek. to moje. Jeden się nawet trafił co się specjalnie
    zatrzymał jak targałem znak i zaczął mi wykłąd robić, że
    przecież mam pobocze -- to się tam mogę psuć. Innego razu prawie
    dokładnie w tym samym miejscu zauważyłem na drodze kawałek stalowej
    rurki. Wszyscy oczywiście ją zgrabnym łukiem, poprzedzonym
    gwałtownym szarpnięciem, omijali. Ja, jako dobry samarytanin --
    sytuacja jak wyżej. Od tamtego czasu pieprzę, też tylko omijam.

    --
    Pozdor Myjk

  • 50. Data: 2010-10-15 08:27:03
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > gwałtownym szarpnięciem, omijali. Ja, jako dobry samarytanin --
    > sytuacja jak wyżej. Od tamtego czasu pieprzę, też tylko omijam.
    Cos w tym jest niestety :-(
    Przed wakacjami w Ktowicach w okolicy zjazdu z ul.Francuskiej na A4 drobnej kobitce
    auto odmowilo
    posluszenstwa.
    Sama z kolezanka probowala pchac co prawda male autko ale pod wzniesienie i zrobil
    sie korek.
    Wszyscy omijali chodnikiem lub pasem do skretu w lewo i oczywiscie trabili i
    wymachiwali lapkami.
    Po dojechaniu do jej auta zatrzymalem sie wlaczylem awaryjne(tam nie ma gdzie zjechac
    na pobocze),
    za mna jeszcze jedem Pan sie zatraymal i zepchalismy auto na dosc wysoki kraweznik,
    Pani byla bardzo
    wdzieczna i podziekowala za pomoc ale w zamian pozostali kierowcy pukali sie w czolo
    i machali
    lapkami trabiac i rzucajc niecenzuralne slowa w naszym kierunku.
    Ech rece opadaja. Podobne sytuacje widzialem juz nie raz i to w miejscu gdzie
    rzeczywiscie trudno
    uwunac auto na pobocze lub bezpieczne miejsce (barierki, wysoki chodnik). Zamaist
    pomagac to wszyscy
    siedza i trabia oraz bluzgaja.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde