  • Data: 2011-12-12 14:10:05
    Temat: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: Franc <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,

    Bardzo chciałbym dokonać porównania wymiarów pomiędzy C4, C4 GP a C5
    tourer. Wymiary zewnętrzne mogę porównać bez większych problemów. Ale mnie
    interesują wymiary wnętrza - i tutaj mam problem.

    Strona www.citroen.pl jest tragiczna i oprócz katalogów nic o konkretach
    nie ma. Google dają mnóstwo testów, ale o wymiarach w środku cisza.

    Na chwilę obecną w C4 się już przestajemy mieścić (na długość i szerokość).
    Dwójka dzieci (fotelik przodem + drugi tyłem) i żona siedzi z kolanami
    praktycznie na desce. Do tego bagażnik też przecież nie mały, ale bagaży
    jest zawsze b. dużo.

    Nalapiliśmy się od dłuższego czasu, żeby wymienić C4 na C4 GP, ale skoro to
    ta sama płyta, tylko inne pudełko na górze, to może jednak więcej miejsca w
    środku nie będzie.

    Ma ktoś może takie dane i poratuje spragnionego?

    --
    Franc