  • 1. Data: 2011-07-21 11:45:38
    Temat: kto mi przypomni model Hondy
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Kiedyś widziałem na mieście i nawet pogadałem z właścicielem bo motocykl
    mi się bardzo spodobał tylko nie mogę sobie przypomnieć modelu.
    Była to biała (oryginalne malowanie)Honda z rocznika 198x,
    jednocylindrowa, mała pojemność (350ccm zdaje się), miała kick-starter,
    szprychowe koła, i wysoko poprowadzony wydech po prawej stronie. Silnik
    wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy się coś
    komuś? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 2. Data: 2011-07-21 11:57:10
    Temat: Re: kto mi przypomni model Hondy
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-21 13:45, moonraker pisze:
> [...]
    > wizualnie podobny do tego z serii XL ale chyba bez RFVC. Kojarzy się coś
    > komuś? Bo ja guglam i nic mi nie wychodzi.
    Takie coś?
    http://www.livablelandscape.org/CYCLES/350hist.htm

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-07-21 12:01:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Qlfon napisał(a):
    > Takie coś?
    > http://www.livablelandscape.org/CYCLES/350hist.htm

    Watpliwe, wydech ma z innej strony.
    A CLR/Montesa? Tylko to raczje deko nowsze i bez kickstartera.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-07-21 12:07:39
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    > Watpliwe, wydech ma z innej strony.
    > A CLR/Montesa? Tylko to raczje deko nowsze i bez kickstartera.

    To chyba jednak była 250tka
    http://www.bikepics.com/honda/cl350/83/pics.asp tylko wydaje mi się że
    miała kick-starter, a może mi sie coś pozajączkowało bo to dawno było.

  • 5. Data: 2011-07-21 12:31:32
    Temat: Było kto mi przypomni model Hondy Jest powoli rozglądam się za nowa zabawką
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Mój typ niestety okazał się tylko 250 co jest zbyt małym moto jak na
    kolejne moto no i w 2osoby raczej nie ma mowy o jeździe tylko o
    przemieszczaniu się.
    Jazda w błocku powoli zaczyna mnie nudzić i zamierzam zamienić DRZ na
    coś bardziej szosowego do niedzielnych przejażdżek (niestety na wiele
    więcej nie mam czasu)
    Może zaproponujecie mi jakieś maszyny? Generalnie chodzi o coś o
    wyglądzie klasycznym (ideałem było by kawasaki w650 ale niestety jeszcze
    mnie nie stać) najlepiej ze szprychowymi kołami, żeby dawało radę jechać
    z 2 osobami w budżecie powiedzmy 6-8 tyś może być do dopieszczenia.
    Nie bardzo niestety widzę coś co by spełniało moje wymagania w kategorii
    cenowo/wyglądowej tak że skłaniam się w kierunku dual sportów typu dr650.

  • 6. Data: 2011-07-21 12:40:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    moonraker napisał(a):
    > Może zaproponujecie mi jakieś maszyny?

    Honda XBR? Tylko to jak dla mnie brzydactwo, ale da sie to wyprowadzic
    na ludzi. Ino to singiel.
    A jak nie singiel to za grosze idzie kupic kawasaki zefira, malego, czy
    sredniego. Tylko wersje ze szprychami sa wykupywane na pniu :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2011-07-21 13:40:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 14:31:32 +0200, moonraker <m...@e...pl> said:

> [...]
    > jeszcze mnie nie stać) najlepiej ze szprychowymi kołami, żeby dawa ło
    > radę jechać z 2 osobami w budżecie powiedzmy 6-8 tyś może być do

    Bez szprych, ale reszta się zgadza - Seven-Fifty. Lub Inazuma. Lub
    Zephyr (ale ten to mały jest).

    de Fresz

  • 8. Data: 2011-07-21 13:40:52
    Od: moonraker <m...@e...pl>

> [...]
    > A jak nie singiel to za grosze idzie kupic kawasaki zefira, malego, czy
    > sredniego. Tylko wersje ze szprychami sa wykupywane na pniu :)

    Nawet nie wiedziałem że xbr występuje w wersji ze szprychowymi kołami.
    Fakt ta tylna lampa nie rzuca na kolana (przynajmniej mnie) swoim
    designem, ale nie jest jakaś tam mocno odrażająca. Wezmę tą hondę pod
    uwagę również.
    Zafir też mi się podoba tylko tak jak piszesz problem z tymi kołami...

  • 9. Data: 2011-07-21 13:51:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    moonraker napisał(a):
    > Nawet nie wiedziałem że xbr występuje w wersji ze szprychowymi kołami.

    oj tu sie nie upieram, bo nie wiem, ale wdzieczne moto, tylko trzeba
    lubic single

    A stare XT 500? Mniam. Albo Yamaha SR to juz prawdziwy klasyk.

    > Zafir też mi się podoba tylko tak jak piszesz problem z tymi kołami...

    Generalnie to ladny motur, ale nie polecam, no chyba ze mega zadbana,
    pewna sztuka. Kawasaki w kazdym calu.
    Tak wiem, zaraz sie rzuca na mnie obroncy tej marki :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2011-07-21 14:00:32
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 14:31, moonraker pisze:
> [...]
    > Jazda w błocku powoli zaczyna mnie nudzić i zamierzam zamienić DRZ na
    > coś bardziej szosowego do niedzielnych przejażdżek (niestety na wiele

    Sprzedajesz DRZ czy zostawiasz ?

    Norbi
    BLACK XX'03