  • 1. Data: 2013-01-13 15:19:27
    Temat: Buractwo admina wordpress.org,pl?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Serwis http://wordpress.org.pl ma problemy i rozsylaja maila z prosba o
    wsparcie finansowe (na upgrade silnika forumowego IPB). Dostalem i ja, bo w
    2007 napisalem 1 (jeden) post. Chcialem nawet wesprzec, ale nim to zrobilem
    wszedlem na tamtejsze forum, poczytalem i zebralo mi sie na slowo krytyki. A
    tego, okazalo sie, admin Marcik K. vel Kowalik nie toleruje. Dostalem bana,
    post poszedl w kosmos (chyba nawet caly watek wylecial, zeby nie bylo
    sladu).

    Zeby bylo fair podam tresc posta:

    "Ściągneliście mnie tu mailem po 6 latach nielogowania i nieobecności. Już
    miałem zrobić przelew na kilka pln, ale pomyślałem, że sprawdzę czy w ogóle
    dam radę się zalogować. Udało się i ... zacząłem czytać ten wątek.
    Niby nic, ale chciałem zasygnalizować jako ktoś "z ulicy", że kolega Kowalik
    jest dość nieprzyjemny i lekko opryskliwy. Zarówno jeśli chodzi o odpowiedź
    na informację, że e-mail z prośbą ma błąd (też się zastanawiałem czy to
    jakiś dowcip czy co, a skoro błąd to może by tak kolega przeprosił, a nie
    informował, że maila z prośbą pisał na kolanie? to niemiłe dość) jak i na
    propozycję zastosowania innego silnika forum. Dlaczego inny nie? Nie bo nie?
    Może jakiś racjonalny powód? PhpBB i mutacji może bym nie polecał, ale sam
    używam SMF i jest ok. Ale koledze Kowalikowi nie pasuje i "albo dajecie kasę
    albo zamknę". No to chłopie zamykaj, jak na osobę potrzebującą to masz
    postawę mocno roszczeniową. Nie piszę tego złośliwie, zwracam uwagę tylko na
    to jak chętni do pomocy mogą odebrać taki styl konwersacji.

    Poza tym pozdrawiam i życzę zebrania kasy."

    Publikuje to tutaj, bo tam jasnie nam panujacy Kowalik odebral mi glos, a to
    chyba najblizsza grupa i byc tenze Kowalik tu bywa.
    To jak Kowalik, czemu mnie zbanowales, choc mialem szczera chec pomocy?
    Przy okazji ostrzegam innych przed topeniem kasy w dyktatorskim serwisie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K