  • 11. Data: 2011-01-09 23:30:26
    Temat: Re: Brother-tusz
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Sprawdziłes już jakiś tusz (szczególnie żółty), który tam kupiłeś? Nadaje
    > się?

    Tak, wymieniłem dzisiaj żółty i cyjan. Na razie nic nie wylało a wydruk
    kontrolny O.K.

    JoteR

  • 12. Data: 2011-01-09 23:33:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > Tak, wymieniłem dzisiaj żółty i cyjan. Na razie nic nie wylało
    > a wydruk kontrolny O.K.

    Aha, i żaden chip nadal się nie ujawnił. ;->

    JoteR

  • 13. Data: 2011-01-10 00:20:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 00:30, JoteR pisze:

    > Tak, wymieniłem dzisiaj żółty i cyjan. Na razie nic nie wylało a wydruk
    > kontrolny O.K.

    No to ok. Jak będę miała zakupic komplet to tam zamówię.
    Przesyłka bodajże 19 zł (bo ja od nich kodu nie mam). Nie chce mi się
    tam teraz zaglądać.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-01-10 00:24:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 00:33, JoteR pisze:

    > Aha, i żaden chip nadal się nie ujawnił. ;->

    Ten chip to wskaźnik poziomu tuszu. Drukarka drze się jak jest jeszcze
    sporo tuszu, że tusz sie kończy, a po jakimś czasie druk jest już
    niemożliwy. Jak sie wyjmie ten pojemnik to widać w otworku i czuć po
    wadze, że tusz jeszcze jest. Normalnie beznadzieja :-(

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-01-10 00:37:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > No to ok. Jak będę miała zakupic komplet to tam zamówię.
    > Przesyłka bodajże 19 zł (bo ja od nich kodu nie mam).

    14 zł pobraniowa - co oznacza, że nie musisz tłoczyć się na poczcie, to
    listonosz będzie ganiał za Tobą ;->
    O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym chipie w
    tych kartridżach ;-)

    JoteR

  • 16. Data: 2011-01-10 01:04:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 01:37, JoteR pisze:

> [...]
    > listonosz będzie ganiał za Tobą ;->
    > O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym chipie w

    U mnie listonosz większych przesyłek ze sobą nie nosi, bo się nie
    zmieszczą przez szparę skrzynki. Teraz są nowe skrzynki-wlasność mojej
    sp-ni, a nie poczty i listonosze już kluczyka do otwierania od tyłu nie
    mają. Nawet tym z InPostu nie chce się wjechać na górę tylko od razu
    zostawiają awizo.
    Tak szczerze mówiąc to by mi się nie chciało nieraz wstawać wcześnie z
    łóżka, ubierać, otwierać drzwi. Kurier to chociaż się zaanonsuje,
    zadzwoni wcześniej i jest oczekiwany :-)

    > O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym
    chipie w
    > tych kartridżach ;-)

    A "krzyczała" Ci drukarka, że tusz się kończy a potem odmawiała
    drukowania? To jest pewnie ten cholerny/oszukańczy chip.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-01-10 01:39:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Tak szczerze mówiąc to by mi się nie chciało nieraz wstawać
    > wcześnie z łóżka, ubierać,

    A po co, skoro to listonosz? ;->

    > A "krzyczała" Ci drukarka, że tusz się kończy a potem odmawiała
    > drukowania?

    I owszem, wyświetlała, że teraz to tylko będzie drukować mono.

    > To jest pewnie ten cholerny/oszukańczy chip.

    W kartridżu NIE MA żadnego chipa, wbrew temu co piszą na aukcjach i bełkoczą
    na forach. Z tego, co widać przez tę półprzezroczystą obudowę, jest pływak i
    dźwigienka. Prawdopodobnie sensory w drukarce odczytują położenie tej
    dźwigienki (zależnego od poziomu tuszu w kartridżu) i na tej podstawie z
    grubsza określany jest poziom tuszu. Z bardzo grubsza, stąd te średnio
    wiarygodne wskazania w monitorze statusu. W samym kartridżu żadnego chipa
    NIE MA, co stwierdziłem dzisiaj organoleptycznie.
    Howgh!

    JoteR

  • 18. Data: 2011-01-10 18:39:11
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Aminka, podlinkuj mi te tusze które kupujesz do twojego Brothera, i jaki
    to model jest ??

  • 19. Data: 2011-01-10 20:12:58
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    wiesz moje brothery sa super i nie mam problemow od półtora roku.

    przepraszam grupę, ale nie wytrzymałem. czytam od dawna twoje posty i...
    a takie trollujące z nudów baby siedzące w domu, kiedy głupi mąż zapie#@$%^
    w pracy mnie śmieszą, na szczęscie moja żona i córka mają oprócz urody i
    inteligencję :)

    pozdrawiam i życzę wielu postów w nowym roku A.S.XLV lub jak wolisz A.D.2011
    ;PP (no, chyba, że jesteś grubym, łysiejącym, ale owłosionym na plecach
    transwestytą w za dużym staniku i dziurawych rajstopach nie wstającym od
    komputera hiehie;PPP)

  • 20. Data: 2011-01-10 21:18:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-10 02:39, JoteR pisze:

    > A po co, skoro to listonosz? ;->

    A skad ja mogę wiedzieć czy to listonosz? Łażą różne za przeproszeniem
    mendy przebierańce kominiarzy i my z sąsiadką nosa za drzwi nie
    wystawiamy. Tylko osobom zaanonsowanym :-) Mam wewnętrzne drzwi-nie
    zewnętrzne do mieszkania i nie widzę kto tam dalej stoi i dzwoni
    dzwonkiem. Widzę tylko większą połowę korytarza. Zresztą na ogół mnie w
    domu nie ma jak listonosz łazi i powiedziałam mu, żeby awiza wrzucał od
    razu do skrzynki.

    > I owszem, wyświetlała, że teraz to tylko będzie drukować mono.

    A mnie nie. Daje komunikat: Drukowanie niemożliwe.

    Tak jest mistrzu :-)

    --
    animka