  • 31. Data: 2013-12-08 13:45:06
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Stożek" napisał:

    > W przypadku głowic wymienianych razem z tuszem nie ma to większego
    > znaczenia, bo głowica i tak idzie do kosza ...

    Czyli nie ma problemu.

    > jeżeli jest to stała głowica i tylko wymienia się atrament (albo dolewa
    > do głowicy
    > wymiennej), to można sobie zrobić trochę kuku.

    Oryginalne atramenty w butlach nie są drogie. I znów nie ma problemu.
    Reasumując pytam. O czym pisze "Chris"? Ma pojęcie o czym pisze?

    Pzdr

  • 32. Data: 2013-12-08 14:03:51
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Tak więc ogólnie nie polecam. Moja poprzednia drukarka DCP 515 padła
    > ewidentnie z powodu zaschniętej głowicy po roku pracy.
    > Druga DCP-J 715 padła po 1,5 roku, ale na szczęście udała się reanimacja.

    Drukarka powinna pozostać w domu włączona do sieci i wtedy sama się
    czyści co kilka dni. Odłączona drukarka zaschnie nawet na oryginałach.

  • 33. Data: 2013-12-08 14:51:03
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-08 14:03, Skylla pisze:

    > Drukarka powinna pozostać w domu włączona do sieci i wtedy sama się
    > czyści co kilka dni. Odłączona drukarka zaschnie nawet na oryginałach.
    Problem w tym, że zawsze zostawiam ją podłączoną. Dopóki były oryginalne
    atramenty nic się nie działo. Na tych tanich zasycha.
    Jacek

  • 34. Data: 2013-12-08 16:12:20
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 07:33, Kamil pisze:

    > Toczył, ale zrezygnował z obawy o utratę rynku. Użytkownicy zagrozili, że
    > przestaną kupować ich produkty.

    Toczył i wygrał bo żaden obecny dystrybutor nie sprzedaje NOWYCH produktów.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 35. Data: 2013-12-08 16:22:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-08 13:22, Jacek pisze:
    > Z gwarancji nie mogę skorzystać, bo tusze
    > nieoryginalne.

    Wniosek taki, że najpierw trzeba wywalić pieniądze na nowe drogie tusze
    i oddać drukarkę do naprawy. Moim zdaniem lepiej kupić inną drukarkę,
    innej marki niż reanimować grzmota.

    --
    animka

  • 36. Data: 2013-12-08 16:38:38
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 16:22, animka pisze:

    > Wniosek taki, że najpierw trzeba wywalić pieniądze na nowe drogie tusze
    > i oddać drukarkę do naprawy. Moim zdaniem lepiej kupić inną drukarkę,
    > innej marki niż reanimować grzmota.

    A po co kupować nowe ? przecież masz tusze z drukarką.

  • 37. Data: 2013-12-08 16:43:51
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 07:29, Kamil pisze:

    > To Twój merytoryczny argument? Dyskutan stosujący argument"bzdury" jest
    > kandydatem do black list.

    Niestety kolego nie masz racji .. tak lepiej ?

    > same
    >
    > Większość elektroniki obecnie jest produkowana w Chinach. Nawet wyroby marki
    > Intel. Amerykańce ze wstydem przyznaja, że 90% komponentów ich komputerów to
    > Made in China.

    No i co to wnosi do dyskusji ?? podałem w swoim poście że tusze org i
    reg są produkowane w Chinach ALE W RÓŻNYCH FABRYKACH a ty wyciągasz z
    tego tylko słowo Chiny.

    > Jaka konkretnie jest przyczyna? Jeśli zamiennik to kartdridż z głowicą to też
    > pada drukarka? A jeśli to sam atrament to w jaki sposób uszkadza on głowicę?
    > Pewnie chiński, głowica to wykrywa i uszkadza się. Coś słabe te Twoje argumenty.

    Ale nigdzie nie napisałem że kartridze uszkadzają drukarkę, znowu
    piszesz niestety bez sensu i bez argumentów.
    Tylko że w zamiennikach nie jest ten sam atrament co w oryginale i tym
    właśnie się różnią i dla tego jest inna jakość, dla czego już było
    pisane wcześniej.

  • 38. Data: 2013-12-08 17:07:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-08 16:38, Chris pisze:

    > A po co kupować nowe ? przecież masz tusze z drukarką.

    Nie miałam już bo po remoncie mieszkania zaczęłam wszystko porządkować
    (a mialam wszystko poutykane niewiadomo gdzie) i te puste oryginały
    wywalilam wraz z innymi rzeczami.
    400 zl zarobil serwis, bo zabrał drukarkę. Niech się dziady i ten cały
    Brother udławią.
    Kupilam sobie tańszą o więcej niż polowę drukarkę Canon z wifi.
    Pojemniki z tuszem mają głowice.

    --
    animka

  • 39. Data: 2013-12-08 17:11:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-08 16:43, Chris pisze:

> [...]
    > Tylko że w zamiennikach nie jest ten sam atrament co w oryginale i tym
    > właśnie się różnią i dla tego jest inna jakość, dla czego już było

    Dawniej miałam drukarkę Lexmark Color Jetprinter. Do pojemnika wlewałam
    czarny niedrogi atrament ze sklepu papierniczego. Lepiej drukowała niż
    na oryginalnym tuszu w cenie po przeliczeniu z dolara.

    --
    animka

  • 40. Data: 2013-12-08 17:11:53
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 17:07, animka pisze:

    > Nie miałam już bo po remoncie mieszkania zaczęłam wszystko porządkować
    > (a mialam wszystko poutykane niewiadomo gdzie) i te puste oryginały
    > wywalilam wraz z innymi rzeczami.

    Bo bierze się fabryczne i od razu chowa do szuflady i wkłada zamienniki :)

    > 400 zl zarobil serwis, bo zabrał drukarkę. Niech się dziady i ten cały
    > Brother udławią.

    Ostatnio w firmie robiliśmy recycling i takich brotherów to za 20 poszło
    do kontenera :)

    > Kupilam sobie tańszą o więcej niż polowę drukarkę Canon z wifi.
    > Pojemniki z tuszem mają głowice.

    Dla tego ja w domu mam Canona MX310 a u brata jako firmowa stoi Canon
    MX850 choć ten mam już głowicę wbudowaną do drukarki.