eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Date: Thu, 03 Mar 2011 10:56:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iknokr$tmq$1@news.onet.pl>
    References: <ik2udk$oh2$1@news.onet.pl> <ik3c5e$a06$1@news.onet.pl>
    <ik54b1$n85$1@news.onet.pl> <ik5b9g$ghg$1@news.onet.pl>
    <ik5cc3$l6g$1@news.onet.pl> <ik5dl8$p7o$1@news.onet.pl>
    <ikkuok$ps7$1@news.onet.pl> <ikkvud$tp4$1@news.onet.pl>
    <ikm2eq$t9j$1@news.onet.pl> <iknip4$9jm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-220-176.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299146203 30426 84.10.220.176 (3 Mar 2011 09:56:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 09:56:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <iknip4$9jm$1@news.onet.pl>
    X-Enigmail-Version: 1.1.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354448
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 09:17, MMS pisze:
    >> Na benzynie i na LPG jest to samo. Jutro sprawdzę czy na zimnym też tak
    >> jest, bo nie jestem teraz pewny. Świece były jakiś rok temu wymieniane.
    >
    > Na zimnym, jest ok. Nie przygasa.

    Gdyby na benzynie było OK, a cuda na gazie to obstawiałbym regulację.
    Tak właśnie miałem i pomogło baaardzo delikatne i kilkukrotne
    regulowanie bypassa na reduktorze. U mnie symptomy były takie, że auto
    czasami przygasało też w momencie kiedy chodził dłuższy na luzie (np.
    czekając na światła) i próbowało się dość energicznie ruszyć. Objawiało
    się to również lekkim falowaniem obrotów po dłuższym staniu na luzie w
    momencie gdy auto było rozgrzane. Na zimny zasadniczo było OK. Obejściem
    było pamiętanie żeby po dłuższym staniu przegazować przed puszczeniem
    sprzęgła. Przy czym było to lekko niedeterministyczne (zwłaszcza jak
    chciałem to wyregulować to auto zwykle działało bez zarzutu:). Regulacja
    bypassu poprawiła sytuację, ale trzeba było regulować na rozgrzanym (tak
    uczciwie) silniku. Podejrzewam że właśnie tu był pies pogrzebany bo
    gazownik niby rozgrzewał silnik do regulacji ale jakoś tak nie do końca.
    Po zmianie bywało w drugą stronę, tzn do momentu kiedy się całkiem nie
    rozgrzał takie rzeczy się zdarzały ale już okazjonalnie. Z dwojga złego
    wolałem pilnować się do momentu rozgrzania silnika niż od tego momentu.
    Dotyczyło to jednak tylko gazu. Nie wiem jaką masz instalację, jak
    wpiętą itd, chyba pora gazownika zapytać.

    --
    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.03.11 11:25 MMS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: