-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
Date: Thu, 03 Mar 2011 10:56:45 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <iknokr$tmq$1@news.onet.pl>
References: <ik2udk$oh2$1@news.onet.pl> <ik3c5e$a06$1@news.onet.pl>
<ik54b1$n85$1@news.onet.pl> <ik5b9g$ghg$1@news.onet.pl>
<ik5cc3$l6g$1@news.onet.pl> <ik5dl8$p7o$1@news.onet.pl>
<ikkuok$ps7$1@news.onet.pl> <ikkvud$tp4$1@news.onet.pl>
<ikm2eq$t9j$1@news.onet.pl> <iknip4$9jm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-220-176.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299146203 30426 84.10.220.176 (3 Mar 2011 09:56:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 09:56:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <iknip4$9jm$1@news.onet.pl>
X-Enigmail-Version: 1.1.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354448
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-03 09:17, MMS pisze:
>> Na benzynie i na LPG jest to samo. Jutro sprawdzę czy na zimnym też tak
>> jest, bo nie jestem teraz pewny. Świece były jakiś rok temu wymieniane.
>
> Na zimnym, jest ok. Nie przygasa.
Gdyby na benzynie było OK, a cuda na gazie to obstawiałbym regulację.
Tak właśnie miałem i pomogło baaardzo delikatne i kilkukrotne
regulowanie bypassa na reduktorze. U mnie symptomy były takie, że auto
czasami przygasało też w momencie kiedy chodził dłuższy na luzie (np.
czekając na światła) i próbowało się dość energicznie ruszyć. Objawiało
się to również lekkim falowaniem obrotów po dłuższym staniu na luzie w
momencie gdy auto było rozgrzane. Na zimny zasadniczo było OK. Obejściem
było pamiętanie żeby po dłuższym staniu przegazować przed puszczeniem
sprzęgła. Przy czym było to lekko niedeterministyczne (zwłaszcza jak
chciałem to wyregulować to auto zwykle działało bez zarzutu:). Regulacja
bypassu poprawiła sytuację, ale trzeba było regulować na rozgrzanym (tak
uczciwie) silniku. Podejrzewam że właśnie tu był pies pogrzebany bo
gazownik niby rozgrzewał silnik do regulacji ale jakoś tak nie do końca.
Po zmianie bywało w drugą stronę, tzn do momentu kiedy się całkiem nie
rozgrzał takie rzeczy się zdarzały ale już okazjonalnie. Z dwojga złego
wolałem pilnować się do momentu rozgrzania silnika niż od tego momentu.
Dotyczyło to jednak tylko gazu. Nie wiem jaką masz instalację, jak
wpiętą itd, chyba pora gazownika zapytać.
--
MZ
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.11 11:25 MMS
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=