  • 1. Data: 2013-08-27 14:23:48
    Temat: Bramka SMS do Plus bez captcha, płatna
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Czy może ktoś polecić bramkę WWW->SMS do Plusa, może być płatna
    (potrzebuję wykupic około 30 sms) z tym że koniecznie bez Captcha?
    Googlami coś znalazłem ale wtyczka WOT w Firefox ostrzega że strona ma
    złą reputację.

  • 2. Data: 2013-08-27 17:40:52
    Temat: Re: Bramka SMS do Plus bez captcha, płatna
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-08-27 14:23, Netx napisał/a:
> [...]
    > (potrzebuję wykupic około 30 sms) z tym że koniecznie bez Captcha?
    > Googlami coś znalazłem ale wtyczka WOT w Firefox ostrzega że strona ma

    Zaloguj i wykup pakiet SMS
    http://www1.plus.pl/bsm/

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2013-08-27 19:43:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013 14:23:48 +0200, Netx wrote:
> [...]
    > (potrzebuję wykupic około 30 sms) z tym że koniecznie bez Captcha?
    > Googlami coś znalazłem ale wtyczka WOT w Firefox ostrzega że strona ma

    A plus już zaorał email->SMS?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2013-08-27 21:00:49
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-08-27 17:43, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > A plus już zaorał email->SMS?

    W praktyce tak. Już od paru lat ledwo działało, nie wiem czy w ogóle
    jeszcze żyje.

  • 5. Data: 2013-08-27 21:17:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-08-27 21:00, Przyjazny napisał/a:

    > W praktyce tak. Już od paru lat ledwo działało, nie wiem czy w ogóle
    > jeszcze żyje.

    Właśnie sprawdziłem i działa bez problemu

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2013-08-27 21:40:55
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-08-27 19:17, Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Właśnie sprawdziłem i działa bez problemu

    To że raz działa bez problemu to nie sukces, bo czasami bywają przerwy
    po kilka dni, albo losowo wybrane 90% wiadomości nie dochodzi, albo
    opóźnienia po 48h. Jeżeli to ma być w jakimkolwiek sensie niezawodne, to
    się nie nadaje.

  • 7. Data: 2013-08-27 22:25:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013 19:40:55 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

> [...]
    > po kilka dni, albo losowo wybrane 90% wiadomości nie dochodzi, albo
    > opóźnienia po 48h. Jeżeli to ma być w jakimkolwiek sensie niezawodne, to

    Jak patrze co się dzieje z SMSami jak jestem w roamingu u Plusa, to moze
    to nie jest kwestia bramki, a ,,feature'' sieci?

  • 8. Data: 2013-08-28 01:21:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości

    > W praktyce tak. Już od paru lat ledwo działało, nie wiem czy w ogóle
    > jeszcze żyje.

    Ja mam ustawione tam przekierowanie kilku rzeczy i działa kilka razy na
    dzień. Odnoszę wrażenie, ze powyżej 10 maili zaczyna opóźniać.

  • 9. Data: 2013-08-28 01:23:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > po kilka dni, albo losowo wybrane 90% wiadomości nie dochodzi, albo
    > opóźnienia po 48h. Jeżeli to ma być w jakimkolwiek sensie niezawodne, to

    Mam przekierowanie z maili z banku ustawione na taki mail regularnie to
    dochodzi z opóźnieniem kilkudziesięciosekundowym. Tak więc musi to być
    jakiś indywidualny problem.