  • 11. Data: 2009-12-14 11:36:01
    Temat: Re: Brak żądania PIN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>
    > Włożyłem nową kartę Play Fresh do telefonu, działa etc. Problem w
    > tym, że
    > pr5zy włączaniu telefonu nie trzeba wklepywać PIN, kilka razy
    > restetowałem
    > telefon, ale ani razu nie pyta się o PIN tylko od razu normalnie
    > działa.

    No ale w czym problem ? prepaid, wiele nie ryzykujesz :-)

    J.

  • 12. Data: 2009-12-14 11:52:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:36:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale w czym problem ? prepaid, wiele nie ryzykujesz :-)

    W sumie racja :) Ale to nie mój tel i pewnie po prostu kwestia
    przyzwyczajeń. Poza tym, jakieś kontakty, esemesy itp.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2009-12-14 12:17:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > W sumie racja :) Ale to nie mój tel i pewnie po prostu kwestia
    > przyzwyczajeń. Poza tym, jakieś kontakty, esemesy itp.

    Kontakty i SMS to ostatnio czesto w pamieci telefonu.
    I tu byc moze wystarczy karte wyjac i przeczytac.
    Albo wsadzic swoja.

    Bywa w telefonach zabezpieczenie zeby tylko z jedna karta sim
    wspoldzialal.
    Ale mysle ze fachowiec i tak odczyta dane z telefonu

    J.

  • 14. Data: 2009-12-14 12:34:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Kontakty i SMS to ostatnio czesto w pamieci telefonu.
    > I tu byc moze wystarczy karte wyjac i przeczytac.
    > Albo wsadzic swoja.

    Jeszcze moze ktos tez zadzwonic z tego numeru, ze jest bomba.
    No ale w sumie nie trzeba miec karty w rece, by sie podszyc.
    Wprawdzie WykrecNumerowi juz numer wykrecili, ale i tak jeszcze pozostaly
    inne serwisy tego typu za granica :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-12-14 12:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > No "obudowie" karty jest podany i pin i puk. Naprawdę można wyłączyć
    > żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    > telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    To zależy od karty - niektóre ignorują polecenie wyłączenia żądania PINu.

  • 16. Data: 2009-12-15 05:49:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zly pisze:
> [...]
    > telefon, ale ani razu nie pyta się o PIN tylko od razu normalnie działa.

    Przeciez tak maja wszystkie prepaidy

  • 17. Data: 2009-12-15 05:50:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zly pisze:

    > No "obudowie" karty jest podany i pin i puk. Naprawdę można wyłączyć
    > żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    > telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    PINu nie mozna wylaczyc tylko w wiekszosci abonamentowek. Za to we
    wszystkich prepaidach mozna wylaczyc zadanie PINu. PIN to jest
    zabezpieczenie karty SIM tylko

  • 18. Data: 2009-12-15 05:51:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Chyba tylko na kartach Orange się nie da.

    W plusie tez sie nie da za to karta Ery abo (sie nie da) a po przejsciu
    do TT z zachowaniem TEJ SAMEJ karty sim juz sie da. Dziwne bo myslalem
    ze to w karcie jest zaszyte

  • 19. Data: 2009-12-15 17:45:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > W plusie tez sie nie da za to karta Ery abo (sie nie da) a po przejsciu do
    > TT z zachowaniem TEJ SAMEJ karty sim juz sie da. Dziwne bo myslalem ze to
    > w karcie jest zaszyte

    Pewnie jest. Ale widocznie da sie zdalnie modyfikowac.
    Podobnie jak na starej platformnei SIMPLUSa operator zdalnie wlaczal i
    wylaczal takie funkcje karty jak dostepny limit, czy wybieranie ustalone
    (gdy sie wyzerowal limit) - nazywala to sie "zdalna aktualizacja SIMPLUS" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2009-12-17 13:11:53
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "zly" napisał:

    > No "obudowie" karty jest podany i pin i puk. Naprawdę można wyłączyć
    > żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    > telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    Te ustawienia dotyczą karty, nie telefonu.

    Remek