  • 1. Data: 2012-05-19 06:59:42
    Temat: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    cześć
    Taka sprawa

    Co moze byc przyczyna, ze w TotalCommander czesc plikow i katalogow
    nie jest wyswietlanych, natomiast w klasycznym windowsowym
    eksploratorze je widac. Dla przykladu w TC nie widac katalogu \windows
    \system32\drivers\etc (chodzi o etc) a eksplorerze on jest widoczny.
    Tak samo w TC nie widac plikow sys w katalogu \windows
    \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona
    jako ukryte. A chodzi o Win7 64 bit.

  • 2. Data: 2012-05-19 08:03:53
    Temat: Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-19 06:59, slawek7 pisze:
> [...]
    > \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    > podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona

    zmień zasilacz

    a tak na marginesie u mnie win7 64bit TC 7.56 katalogi które wymieniłeś
    są widoczne, opcja pokaż pliki systemowe/ukryte włączona

  • 3. Data: 2012-05-19 13:58:02
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    slawek7 wrote:

> [...]
    > \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    > podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona

    sytem 64bit a aplikacja 32 bit i stąd zamieszanie? (chyba że TC jest 64bit)
    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 4. Data: 2012-05-19 15:37:31
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    > podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona

    Używanie 32-bitoewj wersji TC w systemie 64-bitowym może a nawet prawie
    na pewno jest tą przyczyną.

    miab

  • 5. Data: 2012-05-19 15:49:35
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 18 May 2012 21:59:42 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

> [...]
    > \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    > podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona

    Zainstaluj 64-bitową wersję TC i problem zniknie.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 6. Data: 2012-05-19 16:06:15
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-19 15:49, Michal Kawecki wrote:

    > Zainstaluj 64-bitową wersję TC i problem zniknie.

    Bzdura, pytający juz otrzymał odpowiedź (ustawienia w opcjach dot.
    plików systemowych) poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie
    testów.

    Mi widzi /etc w wersji jak najbardziej 32-bitowej na 64 bitowym systemie W7

  • 7. Data: 2012-05-19 18:16:33
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    to co jest grane? i gdzie szukać problemu? TC - fakt 32bit

  • 8. Data: 2012-05-19 18:17:54
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

  • 9. Data: 2012-05-19 18:28:44
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-19 16:06, Rafal Lukawski pisze:

    > Bzdura, pytający juz otrzymał odpowiedź (ustawienia w opcjach dot.
    > plików systemowych)

    Bzdura do kwadratu ta odpowiedź jest wadliwa, a nawet szkodliwa gdyż
    grozi niszczeniem systemu przez wgrywanie nieodpowiednich plików w
    nieodpowiednie miejsca.

    poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie
    > testów.
    >
    > Mi widzi /etc w wersji jak najbardziej 32-bitowej na 64 bitowym systemie W7

    Wydaje Ci się że widzi.

    miab

  • 10. Data: 2012-05-19 18:36:39
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 19 May 2012 16:06:15 +0200, Rafal Lukawski napisał(a):

    > Bzdura, pytający juz otrzymał odpowiedź (ustawienia w opcjach dot.
    > plików systemowych)

    Pytający otrzymał odpowiedź, która jest nic nie warta. Przecież napisał,
    że już włączył podgląd _wszystkich_ plików.

    > poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie
    > testów.

    No i co z tego? Działa najzupełniej poprawnie.

    > Mi widzi /etc w wersji jak najbardziej 32-bitowej na 64 bitowym systemie W7

    No popatrz, a w moim TC jakoś nie widzi. I nic dziwnego, bo odpowiedź
    leży w tym artykule:

    http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windo
    ws_versions,_some_files_and_folders_shown_by_Windows
    _Explorer_are_not_shown_by_Total_Commander!

    Tamże są opisane sposoby na ominięcie tego ograniczenia w 32-bitowych
    wersjach TC.

    P.S. Idź lepiej na spacer i wyluzuj...
    Z mojej strony EOD.