  • 11. Data: 2012-05-19 19:10:22
    Temat: Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Do kolegi, który zarzuca mi że nie włączyłem wyświetlania plików
    systemowych. Polecam uważne przeczytanie pierwszego mojego wpisu i dla
    przypomnienia - TAK, ta opcja jest włączona!

  • 12. Data: 2012-05-19 19:18:20
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    To co podał Michał ma w moim przypadku miejsce, dziękuję.

  • 13. Data: 2012-05-19 19:22:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-19 18:28, miab wrote:

    > Bzdura do kwadratu ta odpowiedź jest wadliwa, a nawet szkodliwa gdyż
    > grozi niszczeniem systemu przez wgrywanie nieodpowiednich plików w
    > nieodpowiednie miejsca.

    Rany, nie jęczcie tak jakbyście mieli okres. Jeżeli ktoś jest
    administratorem i zmodyfikuje pliki systemowe, to jasne że coś może
    napsuć, ale co to ma wspólnego z wątkiem?

    > poza tym 64bitowa wersja (8.0) jest dopiero w fazie

    > Wydaje Ci się że widzi.

    no to wyśiwetla - użyj dowolnego czasownika. (oczywiście zastosowałem tu
    uproszczenie, nie jest to katalog /etc... tylko z pełną ścieżką zależną
    od miejsca zainstalowania systemu operacyjnego). Wykorzystuje dośc
    regularnie do zmiany np. hosts. Dla Ciebie może być, że nie widzi, skoro
    dzisiaj marudna sobota ;)

    Jeżeli się nie zgadzasz, rozwiń proszę wypowiedź pełnym zdaniem.
    Dziękuję za zrozumienie :)

  • 14. Data: 2012-05-19 19:30:29
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-19 18:36, Michal Kawecki wrote:

    > Pytający otrzymał odpowiedź, która jest nic nie warta. Przecież napisał,
    > że już włączył podgląd _wszystkich_ plików.

    Może mu się wydaje, że włączył. Ta opcja tak się nie nazywa. Błędy
    najczęściej bywają ukryte w detalach.

    > No i co z tego? Działa najzupełniej poprawnie.

    Czy rozumiesz pojęcie beta, pojęcie produkcji oprogramowania,
    testowania? Jeżeli tak, to nie propaguj proszę nieprawidłowych
    stwierdzeń. Później ludziki to powielają bezmyślnie.

    > No popatrz, a w moim TC jakoś nie widzi. I nic dziwnego, bo odpowiedź
    > leży w tym artykule:
    >
    > http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windo
    ws_versions,_some_files_and_folders_shown_by_Windows
    _Explorer_are_not_shown_by_Total_Commander!

    Dziękuję za konkretny artykuł, aczkolwiek na pewno będe się musiał
    zastanowić dlaczego w przypadku mojego systemu (Win764bit) dostarczonego
    z laptopem ten problem nie istnieje.

    > Tamże są opisane sposoby na ominięcie tego ograniczenia w 32-bitowych
    > wersjach TC.
    >
    > P.S. Idź lepiej na spacer i wyluzuj...

    Wyluzować od czego?

    > Z mojej strony EOD.

    End of Data? ;)

  • 15. Data: 2012-05-20 12:10:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > sytem 64bit a aplikacja 32 bit i stąd zamieszanie? (chyba że TC jest
    > 64bit)

    ...a co ma 32- czy 64-bitowosc aplikacji do systemu plikow?

    tak czy siak niech zmieni zasilacz.

  • 16. Data: 2012-05-20 12:11:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Używanie 32-bitoewj wersji TC w systemie 64-bitowym może a nawet prawie na
    > pewno jest tą przyczyną.

    a mozesz jakos racjonalnie uzasadnic te brednie? :)

  • 17. Data: 2012-05-20 12:22:29
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ...a co ma 32- czy 64-bitowosc aplikacji do systemu plikow?

    heh - a jednak ma:

    http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windo
    ws_versions,_some_files_and_folders_shown_by_Windows
    _Explorer_are_not_shown_by_Total_Commander!

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384187%28V
    S.85%29.aspx?ppud=4

    popierdolony ten system...

  • 18. Data: 2012-05-20 12:22:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

  • 19. Data: 2012-05-20 13:54:53
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-20 12:11, Q pisze:

    > a mozesz jakos racjonalnie uzasadnic te brednie? :)

    Oczywiście. Otóż popierdoleni są niektórzy luserzy, którzy nie maja
    bladego pojęcia jak działa system operacyjny który im wcisną sprzedawca
    w MM albo, którego udało im się spiracić z zaufanych stron
    rosyjskojęzycznych.

    miab

  • 20. Data: 2012-05-20 15:02:50
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-20 13:54, miab wrote:

> [...]
    > bladego pojęcia jak działa system operacyjny który im wcisną sprzedawca
    > w MM albo, którego udało im się spiracić z zaufanych stron

    Specyfika niuansów działania systemu operacyjnego na poziomie kodu nie
    jest dla uzytkowników tylko dla specjalistów, co wazniejsze nie jest
    nawet dla tej grupy. Proponuje więc EOT i zachowanie poziomu bez słów
    typu 'popierdoleni'.