    From: "marcin" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Brak tylnych pozycyjnych - CB750 RC04
    Date: Wed, 29 Aug 2012 20:02:37 +0200

    Hej,

    Wziąłem się dzisiaj za podłączanie oświetlenia i wszystko pięknie się udało, poza
    jedną rzeczą. Brak mi tylnych pozycyjnych. Stop zaświeca się prawidłowo, a "słabsze
    czerwone" też się zaświeca, ale tylko kiedy włączę światła postojowe. Nie świeci
    kiedy włączę światła mijania lub drogowe. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny,
    wydaje się że wszystko jest podłączone jak należy, nic nie wisi luzem ani nic nigdy
    nie zmieniałem w instalacji.

    Acha - włączanie postojowych działa mi tylko ze stacyjki, niezależnie od pozycji
    głównego włącznika świateł. A stacyjka załącza postojowe tak w 3/4 położenia kluczyka
    między ON a P, jak przełączę na P do "kliknięcia" to gasną. Ale to mogę przeboleć,
    piszę o tym bo być może to jest jakiś trop w sprawie pozycyjnych...

    Druga rzecz - kierunki mi strasznie szybko zapindalają. Zauważyłem, że szybciej
    mrugają kiedy podłączony jest tylko przód, a wolniej kiedy przód i tył. Pomyślałem,
    że być może mam nieodpowiednie żarówki np. za małej mocy, a timing przerywacza zależy
    od prądu (wstawiłem nieoryginalne kierunkowskazy) ?
    --
    pzdr,
    marcin