  • 51. Data: 2013-09-08 15:30:49
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 13:31, z pisze:
    > W dniu 2013-09-08 10:19, Artur Maśląg pisze:
    > Jakie ładne dorabianie ideologii - mieszkasz w konkretnym miejscu,
    >
    > Życie nie jest takie proste.

    Hmmm, jak ktoś stwarza sobie problemy:>

    > Mieszkam trochę tu trochę tam w zależności
    > od zapotrzebowania na pracę i opieki nad starszymi rodzicami.
    > Płacę sumiennie wszystkie podatki zgodnie z prawem.

    Najpierw dorabiasz ideologię pisząc:
    "cała banda "przedsiębiorców", "rozwodników" czy innej
    patologii pleniącej się w miejscach do których "słoiki" przyjeżdżają za
    chlebem.", teraz kombinujesz.

    > Nie łamię prawa.

    Zapytałbym gdzie płacisz PIT, ale co tam...

    > Czepiłeś się szczegółu nie wiem w jakim celu.

    Zasadniczym i nie chodziło o szczegół.

    > Drąż temat sobie sam.

    Tu nie ma co drążyć - jest pewien model zachowań, który
    prowadzi do opisywanych sytuacji.

  • 52. Data: 2013-09-08 15:43:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Sunday, September 8, 2013, 3:16:46 PM, you wrote:

    > Na mnie nic nie spadło, a rutynowych kontrol

    Rutynowych czego?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2013-09-08 16:04:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-08 15:30, Artur Maśląg pisze:
    > Najpierw dorabiasz ideologię pisząc:
    > "cała banda "przedsiębiorców", "rozwodników" czy innej
    > patologii pleniącej się w miejscach do których "słoiki" przyjeżdżają za
    > chlebem.", teraz kombinujesz.

    Nie kombinuję tylko nie widzę powodu żeby "słoikowatość" uważać za
    grzech śmiertelny na tle tego co wyrabiają inni w zgodzie i w ramach
    prawa nie będąc słoikami.
    Zresztą. Ostatnio nawet kasa z szarej strefy mają być wliczane do
    dochodu narodowego więc daruj sobie bo oceny są niejednoznaczne.

    > Zapytałbym gdzie płacisz PIT, ale co tam...

    Płacę tam gdzie zarabiam połowę swojego dochodu. Drugą tak czy siak
    muszę gdzieś dołączyć. Albo się rozdwoić. :-)

    > Tu nie ma co drążyć - jest pewien model zachowań, który
    > prowadzi do opisywanych sytuacji.

    Branie urlopu z pracy (2 razy) bo wydział komunikacji pracuje jak
    pracuje też uważasz za model zachowań?
    Obecnie moje miejsce pracy jest oddalone od wydziału o 40 km. (te chyba
    nie zaliczysz do "modelu zachowań) i nie mogę sobie po prostu wyskoczyć
    na godzinkę.
    Wiem ... Mam pecha bo trafił mi się urząd na zadupiu.

  • 54. Data: 2013-09-08 16:19:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 16:04, z pisze:
    (...)
    > Nie kombinuję tylko nie widzę powodu żeby "słoikowatość" uważać za
    > grzech śmiertelny na tle tego co wyrabiają inni w zgodzie i w ramach
    > prawa nie będąc słoikami.

    Specyficzny relatywizm prezentujesz, a ja nie pisałem, że uważam
    "słoikowatości" za grzech śmiertelny. Zacząłeś kombinować,
    odpowiadać wymijająco to i takie skutki.

    > Zresztą. Ostatnio nawet kasa z szarej strefy mają być wliczane do
    > dochodu narodowego więc daruj sobie bo oceny są niejednoznaczne.

    Moja ocena, moje prawo, a powyższe zdanie to kolejny przykład
    kombinacji i ściemniania. Twojego.

    > Płacę tam gdzie zarabiam połowę swojego dochodu. Drugą tak czy siak
    > muszę gdzieś dołączyć. Albo się rozdwoić. :-)

    Pisałeś, że: "Nie łamię prawa." Odpowiedź jest wymijająca
    - wiesz gdzie się składa PIT?

    > Branie urlopu z pracy (2 razy) bo wydział komunikacji pracuje jak
    > pracuje też uważasz za model zachowań?

    LOL - przeczytaj jeszcze raz co napisałem. To że masz taki
    problem to jest konsekwencja tego modelu zachowań, a nie model.

  • 55. Data: 2013-09-08 17:28:28
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 15:16:46 UTC+2 użytkownik MadMan napisał:

    Szybciej spadający fragment statku powietrznego go trafi niż usłyszy "dokumenty
    proszę przygotować do kontroli".

    > Na mnie nic nie spadło, a rutynowych kontrol w ostatnich 2 latach miałem
    >
    > co najmniej 2.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    >
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    >
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138

    Pozwolisz że spytam w jakich okolicznościach miałeś te co najmniej dwie kontrole.
    Jechałeś sobie zgodnie z przepisami, miałeś wszystkie światła i Cie zatrzymali żeby
    dokumenty sprawdzić? Może samochód to wraczydło i dlatego zatrzymali. Bo w to że tak
    sami z siebie zatrzymają żeby w osobowym dokumenty sprawdzić nie wierzę. Chyba że
    akcja powrotów w niedzielę z działki. Wtedy możliwe chociaż mało prawdopodobne że
    więcej niż raz w roku.

  • 56. Data: 2013-09-08 17:38:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 08:28:28 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    akcja powrotów w niedzielę z działki. Wtedy możliwe chociaż mało prawdopodobne że

    1. Kilka kontroli z dmuchaniem (liczę jako jedną, bo jedno miejsce) -
    dmuchasz z daleka, zielone się zaświeca i jazda dalej.
    2. Wjazd na A1 - stali na parkingu w miejscu gdzie będzie kiedyś PPO,
    rutynowo zatrzymywali co któreś auto, kontrola papierów i podstawowa
    stanu technicznego (u mnie się doczepili do pękniętego klosza z tyłu,
    niemniej puścili bez niczego).
    3. Tu już za granicą, bo jadąc wyspą Uznam ze zwiedzania do Polski
    policja niemiecka (tajniacy) zatrzymali nas i szukali narkotyków :P Jak
    nie znaleźli to haltowali kolejnych i powtórka.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 57. Data: 2013-09-08 17:51:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    napisał(a):

> [...]

    policja niemiecka (tajniacy) zatrzymali nas i szukali narkotyków :P Jak
    nie znaleźli to haltowali kolejnych i powtórka.

    A czy auto grat? Kontrola z punktu 2 była w nocy, tak że widzieli
    zasadniczo światła przed zatrzymaniem. A numer 3 to może faktycznie, bo
    był to polonez :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 58. Data: 2013-09-08 18:36:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-08 16:19, Artur Maśląg pisze:
    > Pisałeś, że: "Nie łamię prawa." Odpowiedź jest wymijająca
    > - wiesz gdzie się składa PIT?

    Jeśli jeden tydzień zamieszkuję tam gdzie mam w dowodzie. Potem 5 dni
    tam gdzie mam etat. Potem znowu 3 dni w "zameldowaniu" potem znowu 5 dni
    ... To gdzie złożyłbyś PIT??? powiedzmy że w roku fifty-fifty :-)

    I co na to pan PIT? :-) Życie jest czasem bardziej skomplikowane.
    Nie widzę powodu żeby jakiś nędzny urzędniczyna czy na samym dole czy na
    stołku ministerialnym jeszcze bardziej mi je utrudniał z powodu
    krateczki na piecząteczkę. :-)

    Analizuj dalej może coś jeszcze wykminisz. Trafiłeś na nie pasujący do
    Twojej teorii przykład słoika :-)

    PS. Wróć!!! Jeśli chodzi o te kilkadziesiąt zł. to nie nie mam więcej
    pytań. Kasa misiu kasa :-)

  • 59. Data: 2013-09-08 18:43:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 18:36:54 +0200 osobnik zwany z napisał:

    > Jeśli jeden tydzień zamieszkuję tam gdzie mam w dowodzie. Potem 5 dni
    > tam gdzie mam etat. Potem znowu 3 dni w "zameldowaniu" potem znowu 5 dni
    > ... To gdzie złożyłbyś PIT??? powiedzmy że w roku fifty-fifty :-)

    wystarczy przeczytać przepisy. Tam gdzie jesteś 31 grudnia.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2013-09-08 18:57:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 18:36, z pisze:

    > Jeśli jeden tydzień zamieszkuję tam gdzie mam w dowodzie. Potem 5 dni
    > tam gdzie mam etat. Potem znowu 3 dni w "zameldowaniu" potem znowu 5 dni
    > ... To gdzie złożyłbyś PIT??? powiedzmy że w roku fifty-fifty :-)

    Nie kombinuj - to jest proste i jasno określone.