  • 31. Data: 2013-09-06 21:58:41
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Ale pokrzyczeć o niedobrej władzy itd. to można w ciemno, zawsze
    > się jakiś poklask znajdzie. Skoro mieszkasz w tym miejscu to
    > powinieneś tam przerejestrować samochód, płacić CIT itd.

    > Brak miejsca na wpisy to skończył się parę lat temu, czy teraz?

    > Gdybyś go zgodnie z regułami gry przerejestrował na miejsce pobytu,
    > to pewnie by było miejsce na badania i brak problemów z załatwieniem
    > nowego.

    i co Maślak za freeko by mu przerejestrowali?

    ilość rubryczek na przeglądy to kompletny debilizm w porównaniu do oceanu
    miejsc na adnotacje urzędowe.

  • 32. Data: 2013-09-07 14:19:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-06 21:58, Marek Dyjor pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > i co Maślak za freeko by mu przerejestrowali?

    Kulturą to Ty od dawna nie grzeszysz, tak że to nic nowego.
    Co do kosztów przerejestrowania - są jakie są i biorąc pod
    uwagę sugerowane koszty i problemy z wyprawą do miejsca meldowania,
    to raczej są niewielkie.

  • 33. Data: 2013-09-07 18:40:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-07 14:19, Artur Maśląg pisze:
    > Co do kosztów przerejestrowania - są jakie są i biorąc pod
    > uwagę sugerowane koszty i problemy z wyprawą do miejsca meldowania,
    > to raczej są niewielkie.

    Jak coś jest "niewielkie" ale pociąga inne większe koszty to już
    przestaje być głupie? Naprawdę chcesz bronić biurokratycznej głupoty?

    Przeczytaj jeszcze raz. Chodzi o brak miejsca na pieczątkę. Tylko 6
    kratek. Kołomyja jak przy przerejestrowywaniu. Dowód tymczasowy,
    zdejmowanie tablic (tak mam przynitowane bo już raz szukałem po
    krzakach) Jestem nienormalny bo 6 lat jeżdżę jednym autem?

  • 34. Data: 2013-09-07 18:59:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 18:40, z pisze:

    > Jak coś jest "niewielkie" ale pociąga inne większe koszty to już
    > przestaje być głupie?

    Zdaje się, że wręcz przeciwnie, czyli przerejestrowanie zabezpiecza
    przed tymi 'większymi kosztami' wymiany DR.

    > Naprawdę chcesz bronić biurokratycznej głupoty?

    Niczego nie bronię, natomiast znam mentalność 'słoików'.

  • 35. Data: 2013-09-07 19:31:55
    Od: WildS <f...@n...pl>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-09-05, z <...@...pl> wrote:
> [...]
    > Wyślą do urzędu i co dalej. Wyrobią nowy i sobie odbiorę?
    > Wiem że mandatu za to nie dostanę. :-)
    >
    > Czy może jak nakazuje "wadza" przebrnąć przez procedurę wymiany.
    > W zasadzie trudno. Za długo mam jeden pojazd :-)
    > Gdyby tylko głupia pieczątka nie pociągała za sobą tak dużych kosztów w
    > moim przypadku:
    > - 200km dojazdu do urzędu (2 kursy bo dają dowód tymczasowy)
    > - 50 zł za dowód
    > - 17 zł za upoważnienie (żona jest współwłaścicielem auta)
    > - 2 dni urlopu, strata czasu a czas to pieniądz.
    >
    > Czy tylko ja widzę tu wielki absurd w XXI wieku? :-)

    Ja ciągam naczepę co ma pełny dowód i od 2 lat ma kartki A4 z badaniem
    technicznym.

    Policja i ITD mnie pare razy z tym zatrzymały i po chwili marudzenia
    odpuścili. Przegląd jest, jedynie biurokracji za dość się nie stało.

    Mandatu za to nie ma, do statystyki nic nie wskoczy to nie ma motywacji
    policjant, żeby DR zabrać - po co ma tobie i sobie życie utrudniać.
    Trzebaby na jakiegoś służbistę trafić, żeby zabrał dowód.

    --
    WildS

  • 36. Data: 2013-09-07 19:37:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.09.2013 21:50, scobowski pisze:
    >>> Niepotrzebne. Przerejestruj na blachy miejsca, gdzie faktycznie

    > Juz po fakcie :)

    A jak Ci dadza to pismo z odmowa to co? WSA, NSA? W Krakowie daja po
    prostu to pismo. I kto chcialby sie w to bawic jak auto czeka
    niezarejestrowane a jezdzic trzeba? Niby by chcieli zeby placic podatki
    w ogole, ale jak przyjdzie co do czego to robia problemy. A jak sa
    problemy to lepiej zarejestrowac gdzie indziej gdzie problemow nie robia
    i placic mniejsze ubezpieczenie. Przeczytaj np. to (o PIT, ale
    mentalnosc i skomplikowanie podobne):

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,13614861,Jak_
    Krakow_zacheca_do_placenia_podatkow__LIST_.htm

  • 37. Data: 2013-09-07 19:51:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 19:37, neoniusz pisze:

    > A jak Ci dadza to pismo z odmowa to co? WSA, NSA?

    Zależy co napiszą.

    > W Krakowie daja po
    > prostu to pismo.

    Pokaż.

> [...]
    > mentalnosc i skomplikowanie podobne):
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,13614861,Jak_
    Krakow_zacheca_do_placenia_podatkow__LIST_.htm

    Wiesz, na podstawie jednostkowych medialnych doniesień to raczej
    wniosków wyciągać nie należy:>

  • 38. Data: 2013-09-07 19:52:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.09.2013 19:37, neoniusz pisze:
    > Przeczytaj np. to (o PIT, ale mentalnosc i skomplikowanie podobne):
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,13614861,Jak_
    Krakow_zacheca_do_placenia_podatkow__LIST_.htm

    Moment moment! Ale Sz.O. Jakub złożył był informację o zmianie
    zamieszkania w lutym, a ZTCW to PIT się rozlicza w US właściwym dla
    miejsca zamieszkania w grudniu, mylę się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2013-09-07 21:09:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 18:40:04 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > zdejmowanie tablic (tak mam przynitowane bo już raz szukałem po
    > krzakach) Jestem nienormalny bo 6 lat jeżdżę jednym autem?

    Kupujesz nowe to pierwszy przeglad po 3 latach, kolejny po 2, i razem
    na 10 lat starczy. 5 zl rocznie, wk*, ale koszt znikomy.

    gorzej jak uzywka ... ale widac zmieniaja czesciej :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-09-07 21:19:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 19:52:10 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    Krakow_zacheca_do_placenia_podatkow__LIST_.htm

    > Moment moment! Ale Sz.O. Jakub złożył był informację o zmianie
    > zamieszkania w lutym, a ZTCW to PIT się rozlicza w US właściwym dla
    > miejsca zamieszkania w grudniu, mylę się?

    US przede wszystkim niezalezne od miejskich, wiec pretensje zle
    kierowane ..

    J.