  • 1. Data: 2013-12-01 21:52:09
    Temat: Brak dzwieku
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Nie dziala mi dzwiek w nowym komputerze. Tzn. dziala tylko przez HDMI i
    jakis intelowski sterownik. Zainstalowalem najnowsze sterowniki Realtek ale
    moge tylko widziec podglad w panelu sterowania ze cos gra ale dzwiekow nie
    slysze, zarowno z tylnego jak i przedniego panelu. Praktycznym minusem tego
    jest brak mozliwosci podlaczenia sluchawek i mikrofonu.
    Plyta ASRock Z87 Extreme 6a/c
    Windows 8.1

  • 2. Data: 2013-12-01 22:19:49
    Temat: Re: Brak dzwieku
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:
> [...]
    > dzwiekow nie slysze, zarowno z tylnego jak i przedniego panelu.
    > Praktycznym minusem tego jest brak mozliwosci podlaczenia sluchawek i

    Z moich kiedyś "mąk" zadziałąło wyłaczenie w systemie dzwieku HDMI (High
    cośtam audio) tak, zeby pokazywało w panelu tylko jedno urzadzenie
    (analog audio). Windows przestal glupiec, i puszczal dzwiek na analoga.

    Oczywiscie ustawile juz default output na analoga? :)

  • 3. Data: 2013-12-01 22:53:37
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/12/2013 21:19, Mr. Misio wrote:

> [...]
    > audio). Windows przestal glupiec, i puszczal dzwiek na analoga.
    >
    > Oczywiscie ustawile juz default output na analoga? :)

    Taa, ustawialem juz wszystko po kolei na default. Wylaczylem w BIOSIe HDMI
    audio, upewnilem sie ze wlaczony jest front panel, wszystko we wszystkich
    kombinacjach, strowniki najnowsze i microsoftowe. Przeczesuje net i widze
    ze to nie taki nietypowy problem z plytami asrock ale poki co, nic nie
    znalazlem.

  • 4. Data: 2013-12-01 23:04:04
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-12-01 22:53, 2late pisze:

> [...]
    > wszystkich kombinacjach, strowniki najnowsze i microsoftowe. Przeczesuje
    > net i widze ze to nie taki nietypowy problem z plytami asrock ale poki

    asrock, to po prostu szajs...
    było dorzucić grosza i kupić coś markowego.

    ps. na pewno wszelkie druty masz odpowiednio wpięte?
    wg instrukcji?

    pozdrawiam
    gadacz

  • 5. Data: 2013-12-02 00:32:47
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > wszystkich kombinacjach, strowniki najnowsze i microsoftowe. Przeczesuje
    > net i widze ze to nie taki nietypowy problem z plytami asrock ale poki

    Taa, zwłaszcza extreme. Jak widać stereotyp nadal funkcjonuje :)

    >było dorzucić grosza i kupić coś markowego.

    Tzn. co na przykład?

  • 6. Data: 2013-12-02 02:13:39
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-12-02 00:32, Santana pisze:
    > Taa, zwłaszcza extreme. Jak widać stereotyp nadal funkcjonuje :)
    Nie tylko sterotyp, bo - jak widać - życie i firma assrock dostarcza
    kolejnych dowodów...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-12-02 08:54:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BartekK nabazgrał(a):

    > Nie tylko sterotyp, bo - jak widać - życie i firma assrock dostarcza
    > kolejnych dowodów...

    Szkoda że nie widzisz problemów płyt markowych bo jak byś zobaczył to byś
    się załamał :)

  • 8. Data: 2013-12-02 15:09:40
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-12-01 21:52, 2late pisze:
> [...]
    > dzwiekow nie slysze, zarowno z tylnego jak i przedniego panelu.
    > Praktycznym minusem tego jest brak mozliwosci podlaczenia sluchawek i

    A próbowałeś podłączać głośniki / słuchawki przy uruchomionym Windows?

    Kiedyś tak miałem, że nic nie grało, a po podłączeniu podczas pracy
    pojawiło se ładne okienko z zapytaniem, co podłączyłem - głośniki,
    mikrofon czy line-in.

    Odpowiedziałem i usłyszałem dźwięk :-)

    Paweł

  • 9. Data: 2013-12-02 19:25:24
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Paweł Muszyński napisał:

    > A próbowałeś podłączać głośniki / słuchawki przy uruchomionym Windows?

    Wlasnie!

    Przy np. moim TV tak bylo - jak TV wylaczony przy wlaczaniu kompa, to
    dzwieku (analogiem) nie bylo potem.

  • 10. Data: 2013-12-02 22:08:39
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/12/2013 14:09, Paweł Muszyński wrote:

> [...]
    >
    > Kiedyś tak miałem, że nic nie grało, a po podłączeniu podczas pracy
    > pojawiło se ładne okienko z zapytaniem, co podłączyłem - głośniki,

    Tego jeszcze nie probowalem. :)
    Ostatecznie, przerabiajac jeszcze wiecej kombinacji, udalo mi sie wczoraj w
    nocy uruchomic wyjscie na glosniki z tylnego panelu. Mikrofon niestety
    dalej nie dziala, ani z przodu, ani z tylu.
    Poki co, narazie tylko testuje system na Windows 8.1 evaluate. Mam
    nadzieje, ze na finalnej instalacji, jakos to sie ulozy.