  • Data: 2009-10-01 07:38:22
    Temat: Bootowalny dysk na flashu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam PCta (stacjonarny, nie notebook), ktory steruje pewnymi funkcjami -
    chodzi jako sterownik automatyki. Przez 7/24 dysk oczywiscie kreci mu sie
    jak glupi. Wymyslilem zeby podmeinic go na jakiegos flasha - pytanie czy da
    sie to zrobic calkowie bezbolesnie tzn. jakos skopiowac zawartosc dysku na
    flash (windows xp) i jakas przejsciowka (np. CF SATA) podpiac w do samo
    miejsce i zeby ruszylo od razu (taki wygodny jestem). Nie usmiecha mi sie
    reinstalacja calosci. Jesli sie da to jakiej przejsciowki konkretnie uzyc
    najlepiej i jakiego programu do przeniesienia zawartosci dysku?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost