    From: "Zygmunt" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Boot Device Menu - jak uaktywnić?
    Date: Wed, 20 Jan 2016 17:58:17 +0100

    W moim starym komputerze po naciśnięciu
    zaraz po starcie klawisza F8 wyświetla się
    Boot Device Menu, czyli lista dysków i innych
    napędów gdzie mogę wybrać z którego z nich
    ma być uruchomiony system operacyjny.

    To nie działa na innym, ale tak samo starym
    komputerze mojej koleżanki, gdzie zamiast tego
    menu pokazuje się od razu możliwość wyboru
    trybu awaryjnego.
    Jej komputer jest wyposażony w:
    płytę główną ASUS P4PE-X/SE EAYZ
    BIOS Award ACPI BIOS Revision 1006.
    Próbowała także z naciskaniem zaraz po starcie
    Esc zamiast F8, ale nie wywołało to żadnej
    reakcji.

    Podobno zmieniając jakieś ustawienie w BIOSie
    można spowodować że ta funkcja będzie aktywna.

    Jak to zrobić? Chciałbym jej pomóc.

    Pozdrowienia
    Zygmunt