  • Data: 2014-05-28 20:30:52
    Temat: Błysk z fotoradaru przy prawidłowej prędkości - WTF ?!?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś spotkała mnie nietypowa i w sumie niemiła sytuacja.
    Jadąc drogą krajową mijałem jeden z tych nowych fotoradarów w żółtej
    obudowie z antenką. Prędkość podczas mijania fotoradaru była prawidłowa, bo
    wynosiła 54-55km/h (wg GPS-a który był uruchomiony i rejestrował trasę),
    przy dopuszczalnych 50 km/h. Zaskoczył mnie błysk lampy w momencie mijania
    skrzynki, tak jakby zrobiono mi zdjęcie.

    Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Może to jakiś błąd, lub
    rutynowe działanie (pasy, komórka); albo w drugą stronę (droga 2-kierunkowa,
    po 2 pasy w każdą stronę) jechał szybko jakiś pojazd i to jemu miało być
    wykonane zdjęcie, a ja oberwałem przypadkiem?

    Zastanawiam jak się bronić w przypadku otrzymania pisma od ITD. Zdjęcia
    pewnie nie będzie, a ślad trasy z Automapy niewiele da, bo tam chyba nie ma
    daty (można jedynie odtworzyć trasę i prędkość w danym miejscu).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski