  • 1. Data: 2012-11-02 05:48:36
    Temat: Bezsensowny Znicz
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Fakt, to rzeczywiście bez sensu. Ale typowe dla socjalistycznej
    rzeczywistości: na co dzień każdy udaje, że pracuje, od święta każdy się
    napina w "akcji społecznej". O bezsensowności "akcji znicz" więcej tutaj:
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-policja-a
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,
    nId,645578
    pwz

  • 2. Data: 2012-11-02 09:51:37
    Temat: Re: Bezsensowny Znicz
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-02 05:48, pwz pisze:
> [...]
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-policja-a
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,

    Jak śmiesz podważać genezę opiekuńczego państwa. Jak możesz perfidnie
    wzbudzać niepewność i podkopywać autorytet instytucji (uwaga modne
    słowo) nastawionej na zysk... tfu... miałem napisać "zaufania publicznego".
    Przecież opiekuńcze państwo dba o nasze dobro, nas "idiotów
    patentowanych" a nie o dobro swojej kieszeni ;-)
    A może odwrotnie? Kurde tak to wszystko się zlewa. Nic nie jest tym czym
    się wydaje ;-)

  • 3. Data: 2012-11-02 10:14:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2012 05:48:36 +0100, pwz napisał(a):
> [...]
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-policja-a
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,

    Bo ja wiem .. w ramach akcji znicz przejezdzam 200km osemka, i bywa ze
    zadnego policjanta z suszarka dbajacego o moje bezpieczenstwo nie widze ...
    za co z jednej strony jestem im wdzieczny, z drugiej - pokazuje tez rozmiar
    i koszty tej "akcji"

    Ale co by nie mowic - zanim wybudowali obwodnice Olesnicy, to policja
    obstawiala tam cmentarz i kierowala ruchem, co o tyle istotne ze pieszych
    duzo, a korek na drodze siegal 15 km. Nie wiem - moze by taniej bylo
    swiatla postawic ... zaraz, a moze one tam juz staly ?
    W Belchatowie tez stali, choc nie jestem przekonany o ich potrzebie, gdzies
    po drodze im sie zdarzalo pod cmentarzem stac.

    W samym wroclawiu wprowadzana jest dezorganizacja ruchu, wtedy tez sie
    przydaja.

    J.

  • 4. Data: 2012-11-02 10:47:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-policja-a
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,

    Co najmniej tak samo bezsensowne jest pędzenie tego dnia na cmentarze.
    Ludzie potrafią pół Polski przejechać, żeby na koniec stanąć w korku
    przy cmentarzu. W imię czego? Zmarłym to zupełnie bez różnicy.

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-11-02 11:18:48
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-11-02 10:47, Marcin N pisze:
> [...]
    > Ludzie potrafią pół Polski przejechać, żeby na koniec stanąć w korku
    > przy cmentarzu. W imię czego? Zmarłym to zupełnie bez różnicy.

    Na mszę panie, na mszę ;) Dlatego jak słyszałem korki były o 11-12 a o
    14 ja już przyjechałem było zupełnie spokojnie i bez problemów :P a
    zaparkowałem 30m od bramy cmentarza. Kolejne odwiedziłem po tej godzinie
    aż do 20. Mniej ludzi, spokojniej. Powrót do domu też raczej OK chociaż
    padało i niektórzy pomimo temp +6 jechali jak by była gołoledź.

    Tak samo było z myciem samochodów w środę po deszczach/śniegach chciałem
    zmyć sól z samochodu ale kolejki były po 200m do myjni. Stwierdziłem że
    sobie daruje, dziś pojadę i pewnie nie będzie nikogo...nooo ale do
    rodziny nie pojechałem czystym umytym samochodem , na pewno to będzie
    minus i skaza na moim wizerunku... ;)

    Rafał

  • 6. Data: 2012-11-02 11:47:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > zadnego policjanta z suszarka dbajacego o moje bezpieczenstwo nie widze
    > za co z jednej strony jestem im wdzieczny, z drugiej - pokazuje tez

    ja zrobiłem wczoraj jakies 300km. Policjantów widziałem tylko w okolicach
    cmentarzy, do których dojeżdzałem i to tylko w roli wspomagaczy
    porządkowych.

    Nie widze żadnej przesady w 'akcji znicz'

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 7. Data: 2012-11-02 12:00:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,
    nId,645578

    > Co najmniej tak samo bezsensowne jest pędzenie tego dnia na cmentarze.
    Bo ta biba i napędzanie kasy to dla żywych jest a nie dla zmarłych.
    Zmarłym potrzebna jest modlitwa a nie ten burdel, bo inaczej tego co się
    dzieje na cmentarzach i wokół nich nazwać inaczej nie można .
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 8. Data: 2012-11-02 12:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Nov 2012 10:47:19 +0100, Marcin N napisał(a):
    > Co najmniej tak samo bezsensowne jest pędzenie tego dnia na cmentarze.
    > Ludzie potrafią pół Polski przejechać, żeby na koniec stanąć w korku
    > przy cmentarzu. W imię czego? Zmarłym to zupełnie bez różnicy.

    Taka u nas tradycja, i jestesmy z tego dumni :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-11-02 13:54:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

    > burdel, bo inaczej tego co
    > się dzieje na cmentarzach i wokół nich nazwać inaczej nie można .

    Sami go tworzymy ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2012-11-02 23:48:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-02 05:48, pwz wrote:

    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-policja-a
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,
    nId,645578

    Za to mozna wyjatkowo pochwalic za udana reklame spoleczna
    http://grafik.rp.pl/grafika_zw/661903,427834,16.jpg

    --

    memento lorem ipsum