  • 1. Data: 2011-10-21 07:48:25
    Temat: Bełtanie płynu zimowego z letnim
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zostało mi sporo płynu letniego do spryskiwaczy, czy mieszając letni z
    zimowym koncentratem do -50st. C. nie zrobię jakiegoś
    frankensztajna? ;) Próbował ktoś?

    L.

  • 2. Data: 2011-10-21 09:17:47
    Temat: Re: Bełtanie płynu zimowego z letnim
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-21, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Zostało mi sporo płynu letniego do spryskiwaczy, czy mieszając letni z
    > zimowym koncentratem do -50st. C. nie zrobię jakiegoś
    > frankensztajna? ;) Próbował ktoś?

    Nie rób tego, wybuchnie!

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-10-21 10:46:52
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Próbował ktoś?

    Ciężko będzie znaleźć takiego co nie próbował...

  • 4. Data: 2011-10-21 11:52:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Paź, 09:17, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Nie rób tego, wybuchnie!

    Bardziej mnie idzie czy nie będzie jakoś masakrycznie śmierdzieć ;)
    Bełtałem kiedyś kilka płynów do naczyń bo były końcówki, coś tam chyba
    przereagowało i capiło tak że nie dało się zrobić z tego użytku :>

    L.

  • 5. Data: 2011-10-21 11:52:56
    Od: Jelonek <a...@t...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 10:46:52 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Ciężko będzie znaleźć takiego co nie próbował...

    Ja zawsze przed zimą spuszczam letni płyn i zawożę go do punktu
    utylizacji...

    ... ;-)

  • 6. Data: 2011-10-21 12:04:25
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Nic się nie dzieje.
    Lej śmiało!

  • 7. Data: 2011-10-21 12:19:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-21, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Bardziej mnie idzie czy nie będzie jakoś masakrycznie śmierdzieć ;)
    > Bełtałem kiedyś kilka płynów do naczyń bo były końcówki, coś tam chyba
    > przereagowało i capiło tak że nie dało się zrobić z tego użytku :>

    Zastanów się: skąd ktokolwiek może wiedzieć, czy dwa konkretne (ale
    nieznane) płyny do spryskiwaczy będą śmierdzieć po zmieszaniu w
    niewiadomo jakich proporcjach?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-10-21 12:56:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Paź, 12:19, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Zastanów się: skąd ktokolwiek może wiedzieć, czy dwa konkretne (ale
    > nieznane) płyny do spryskiwaczy będą śmierdzieć po zmieszaniu w
    > niewiadomo jakich proporcjach?

    Fakt, przeoczyłem, moja kulpa :>
    Adixol letni i zimowy Organiki.
    A proporcje? Pewnie metodą Macajewa, patrząc na dookólny mróz lub brak
    takowego.

    L.

  • 9. Data: 2011-10-21 13:16:37
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-10-21 11:52, Lisciasty pisze:

> [...]
    > Bełtałem kiedyś kilka płynów do naczyń bo były końcówki, coś tam chyba
    > przereagowało i capiło tak że nie dało się zrobić z tego użytku :>

    Kup 1 litr Chanel no 5 i dodawaj na kazde 5 litrow zrobionej mieszanki.

  • 10. Data: 2011-10-21 14:06:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-21 13:16, Robson pisze:

    > Kup 1 litr Chanel no 5 i dodawaj na kazde 5 litrow zrobionej
    > mieszanki.

    Nic tak nie śmierdzi, jak perfumowany gnój ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=