  • 1. Data: 2011-08-24 22:03:15
    Temat: Belgijska droga
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

    Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
    Polsce robic.

  • 2. Data: 2011-08-24 22:24:39
    Temat: Re: Belgijska droga
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello neoniusz,

    Wednesday, August 24, 2011, 10:03:15 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

    > Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
    > Polsce robic.

    Slalom zrobiono w miejscowości Jaroszów (przed Strzegomiem jadąc od
    Wrocka) na d.k. 5. Ale takiego szajsu jak na filmie na szczęście nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-08-24 22:26:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *neoniusz* napisał(-a):

    > Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
    > Polsce robic.

    Jesli chodzi o jakość nawierzchni, to ja się zgadzam. Cała reszta to
    jakaś paranoja

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-08-24 22:42:27
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs
    >
    > Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
    > Polsce robic.

    To jakaś utwardzona polna ścieżka..
    Jak na wiejską dróżkę bardzo fajna, Kombajn zbożowy się nie zmieści.
    Ruch zerowy, lepiej przeciąć pole po asfalcie niż po glebie.
    U nas zamiast asfaltu na takich ścieżkach mamy leśne błoto i potrzebne
    terenowe auto.
    Co to za las...? "5 drzew" :-)

  • 5. Data: 2011-08-24 22:51:29
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "neoniusz"

    > Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
    > Polsce robic.

    Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień
    nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest
    tego sens.

  • 6. Data: 2011-08-24 22:53:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:51:29 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień
    > nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest
    > tego sens.

    Oczywiście po to, żeby mogły wbiegać na jezdnię i napadać kierowców.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2011-08-24 22:59:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-24 22:53, Waldek Godel pisze:

    > Oczywiście po to, żeby mogły wbiegać na jezdnię i napadać kierowców.

    Zazwyczaj uciekają, ale czasem któreś nie zdąży...

  • 8. Data: 2011-08-24 22:59:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest tego

    a co do tego mają drzewa?!
    ps. uprzedzając - przyglądnij sie dobrze, nie przy wszystkich wysepkach jest
    drzewo.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-08-24 23:00:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a co do tego mają drzewa?!

    Ano nic.

    > ps. uprzedzając - przyglądnij sie dobrze, nie przy wszystkich wysepkach
    > jest drzewo.

    Wystarczy z uwagą (i zrozumieniem) ten materiał obejrzeć.

  • 10. Data: 2011-08-24 23:16:59
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > a co do tego mają drzewa?!
    > ps. uprzedzając - przyglądnij sie dobrze, nie przy wszystkich
    > wysepkach jest drzewo.

    jest drzewo - jest wysepka, nie ma drzewa - wysepki nie ma, co tu
    gdybać?