  • 1. Data: 2012-05-05 11:12:40
    Temat: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Witam

    Czy mozecie polecic firme,
    ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
    i MA towar na stanie ?
    Najlepiej z W-wy.

    PS:
    Dotychczas bralismy z Batimex'u, ale a) daleko b) czesto nie maja.

    TIA

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2012-05-05 13:48:02
    Temat: Re: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-05 11:12, T.F. wrote:
> [...]
    > Najlepiej z W-wy.
    >
    > PS:
    > Dotychczas bralismy z Batimex'u, ale a) daleko b) czesto nie maja.

    Ja biore w css beskidy (wysyłkowo). Nawet mieszkając w KRK zamawiałem
    kurierem.

    http://www.cssbeskidy.pl/index.php?p=kontakt

  • 3. Data: 2012-05-05 16:27:54
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2012-05-05 11:12, T.F. pisze:

    > Czy mozecie polecic firme,
    > ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
    > i MA towar na stanie ?
    > Najlepiej z W-wy.

    Przejechać przez "ćwierć" Warszawy jest 2 razy drożej niż kurier z
    dowolnego miejsca Polski.
    No chyba, że nie wytrzymasz jednego dnia.

    Leo

  • 4. Data: 2012-05-07 11:12:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-05, o godz. 11:12:40
    "T.F." <t...@u...wp.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy mozecie polecic firme,
    > ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
    > i MA towar na stanie ?
    > Najlepiej z W-wy.

    Na bazarze na Wolumenie masz 2 sklepy z akumulatorami - jeden to Batpol
    a drugi Avant. Mieszczą się obok i wygooglasz bez problemu. Mają różne
    akumulatory w tym także akumulatory do UPS-ów i to na bieżąco. Działają
    normalnie w tygodniu. Brałem w obu do wymiany akumulatory do UPS-ów UPC
    i Fideltronik. Jakieś 2 miesiące temu zamienniki 7.2Ah do UPC mili Od
    ~70PLN brutto zależnie od producenta. Brałem 20 sztuk i nie było
    żadnego problemu z taką ilością od reki.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2012-05-07 13:43:39
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Przejechać przez "ćwierć" Warszawy jest 2 razy drożej niż kurier z
    > dowolnego miejsca Polski.

    1) Zalezy czym jedziesz po tej cwiartce.
    2) Zalezy w jakim stanie takie "fragile" z aku kurier dowiezie.

    ::f::

  • 6. Data: 2012-05-07 21:29:22
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2012-05-07 13:43, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

    > 1) Zalezy czym jedziesz po tej cwiartce.
    > 2) Zalezy w jakim stanie takie "fragile" z aku kurier dowiezie.

    ad 1.
    Nie ważne czym, a ważne jak długo. Nie będę brał urlopu, żeby przejechać
    przez Warszawę ;-)

    ad 2.
    A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

    Leo

  • 7. Data: 2012-05-07 21:36:22
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-07 21:29, Leon Mazurek (inny) wrote:

> [...]
    > przez Warszawę ;-)
    >
    > ad 2.
    > A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

    Cały handel elektroniką opiera się na przesyłkach kurierskich. Począwszy
    od Chin aż do sklepu. A tu ludziki maja jakies uprzedzenia.

  • 8. Data: 2012-05-08 02:05:04
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-07 21:29, Leon Mazurek (inny) pisze:

> [...]
    > przez Warszawę ;-)
    >
    > ad 2.
    > A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

    http://www.google.pl/#q=Baterie+do+UPSow&hl=pl&prmd=
    imvns&ei=lmKoT86yG9DtOdG-ldEJ&sqi=2&start=10&sa=N&ba
    v=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=945ee0a42362b0cd&biw=
    1440&bih=694

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-05-08 13:09:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Leon Mazurek (inny) wrote:

    > Przejechać przez "ćwierć" Warszawy jest 2 razy drożej niż kurier z
    > dowolnego miejsca Polski.
    > No chyba, że nie wytrzymasz jednego dnia.

    oszczędność czasu, czas też kosztuje...

    zamawiasz płacisz i na drugi dzień masz w domu.

    w sumie ostatnio coś kupowałem o firmy z Krakowa (mieszkam praktycznie w
    Krakowie) i kazałem wysłać poczta bo byli gdzieś na drugim końcu miasta.

  • 10. Data: 2012-05-08 16:07:17
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > ad 1.
    > Nie będę brał urlopu, żeby przejechać przez Warszawę ;-)

    Czyli chodzi o oszczednosc wzgledna czasu, tzn. ilosci urlopu i obijanie sie
    w weekendy :]
    A nie o oszczednosc czasu typu serwer mi sie restartuje co 20 minut przy
    kazdym zaniku zasilania na 3 sek.

    > ad 2.
    > A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

    Rzucic o beton paleta zawierajaca 20 lub wiecej aku z zadeklarowana wartosca
    a pudeleczkiem z 1 szt. to nie to samo. Problem jest taki, ze jak paczke
    kurier uszkodzi i to zauwazysz i bedzie peknieta obudowa aku w tym miejscu
    to na 99% zalatwisz reklamacje, ale to potrwa znow kilka dni. Osobiscie mam
    _bardzo_ zle doswiadczenia z firmami kurierskimi i czesto wole "stracic"
    czas i pieniadze na odbior osobisty. Ale oczywiscie zalezy co kto chce
    oszczedzic.

    Zrobil sie filozoficzny OT :/

    ::F::