-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "inż. Mamoń" <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Bandit do wzięcia
Date: Sat, 7 Jul 2012 15:11:09 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 120707-0, 2012-07-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 95
Message-ID: <4ff8356e$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.116.241
X-Trace: 1341666670 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.27.116.241:1577
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656777
[ ukryj nagłówki ]Bry
Zupełnie teraz tego nie planowałem, ale może akurat...
Kilka dni temu Dafca podrzucił info o sensownym ZZR1200 do wzięcia, dwa dni
później zahaczył mnie Krzysiu z pytaniem, czy nie zamierzam może pozbywać
się Bandita, bo jego XJota dożywa już swoich dni.
Biorąc pod uwagę, że od czasu przelecenia się dłuższego kawałka zefirowym
iksem cały czas chodzi za mną jakiś sport-turystyk, a Bandita kupiłem nieco
przypadkiem, bo był tego wart i mogłem go mieć od ręki, to zarzucam sondę
pt. sprzedam Suzuki GSF1200S Bandit
Kilka faktów:
Rok : 2001
Przebieg: 42 000km
Dodatki: Dolna owiewka akcesoryjna, podwyższona przyciemniana szyba
(+oryginał), tłumik karbonowy z dB-killerem, polerowane felgi, podgrzewane
manetki, stelaż GIVI pod 3 kufry, gniazdko zapalniczki.
Zdjęcia mam tylko takie, ale na życzenie mogę obfotografować dowolny element
moto.
https://picasaweb.google.com/a.trelenberg/PowrotDoKo
rzeni?authkey=Gv1sRgCK7zjOnt2OGUuQE
Stan moto: Z czystym sumieniem mogę określić na bardzo dobry, nienaganny,
bez zarzutu, itp. Sprzęt nie nosi śladów dzwona, ani kombinowania, również
podczas przeglądu mechanik stwierdził, że przebieg wygląda na oryginalny.
Silnik nie bierze oleju (dolałem może ze 3 setki w ciągu 4 kkm), skrzynia
chodzi normalnie, zawieszenia niezużyte, brak luzów na główce ramy czy
łożyskach kół.
Przed sezonem koza przeszła pełny przegląd połączony z wymianami
wszystkiego, co trzeba było: są nowe opony (Michelin PR3), napęd (złoty,
wzmocniony DID), olej+filtr, olej w lagach+uszczelniacze, świece, olej w
sprzęgle. Oprócz tego zrobione zostało synchro i regulacja gaźników oraz
regulacja zaworów. Koszt wszystkiego: >3000 PLN (służę rozpiską)
Takie tam.
Bandita kupiłem przez przypadek. Przypadkowo natknąłem się na niego na
aledrogo, bez napinki pojechałem go sobie obejrzeć, pooglądałem,
posłuchałem, pogadałem z właścicielem i. wpłaciłem zaliczkę w wysokości 60%
wartości, co gwarantowało mi dobrą cenę.
Cały czas myślałem o iksie lub jakimś podobnym sport-turyście, ale ten
sprzęt był w tak dobrym stanie i bez zarzutu, że żal było go nie wziąć. Tym
bardziej, że było dopiero połowa sezonu, a na sensownego iksa musiałbym
wykartkować przynajmniej połowę więcej niż dałem za B12. No i dla mnie, to
powrót do korzeni - zaczynałem od Bandita, tyle że 600N
Poprzedni właściciel przywiózł go sobie sam z DE, gdzie kupił bezpośrednio
od właściciela - cynk dostał od mieszkającej tam rodziny. Sam miał jeszcze
Yamahe Bulldog, więc Bandita używał sporadycznie, na dłuższych trasach.
Zrobił niecałe 10kkm w 3 sezony.
Ja dolatałem do końca sezonu robiąc jakieś 5kkm, po czym skończył się napęd.
Tu zrobiłem błąd, bo zamiast od razu zrobić sensowny przegląd i przygotować
sprzęta do następnego sezonu odstawiłem go na kołki. Problemy z pracą
spowodowały, że moto w ten sposób przestało w garażu cały poprzedni sezon.
Ten postój odbił się niekorzystnie na polerowanych i aluminiowych
elementach, które oprócz umycia domagają się delikatnego przetarcia pastą
polerska (co zamierzam zrobić w wolnej chwili). Z minusów należy jeszcze
wymienić ślady po przewróceniu się moto podczas transportu do kraju - rysy
na zadupku i czaszy oraz może centymetrowej długości pęknięcie przy
mocowaniu dolnej owiewki.
Cena.
Szybki rzut oka w allegro pokazuje, że takie sprzęty chodzą po 9-10kzł.
Biorąc pod uwagę stan motocykla, bogate wyposażenie oraz bardzo rzadko
spotykaną dolną owiewkę będę się upierał przy tej górnej granicy. Drugą
kwestią jest odzyskanie chociaż części kasy włożonej w przegląd, który
został zrobiony raptem 3-4 kkm temu. W zasadzie przez najbliższy sezon moto
będzie wymagało tylko okresowej wymiany oleju, i tyle.
Stąd cena: 12 000 PLN
Podsumowując mój przydługi wywód - zupełnie tego nie planowałem, nic mnie do
tego nie zmusza, ale gdyby ktoś był chętny na niekombinowany, bezwypadkowy
motocykl w nienagannym stanie, to jest takowy do wzięcia.
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200S K1
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.12 18:56 Sir Piernik
- 07.07.12 19:16 $heikh el $hah
- 07.07.12 20:02 Dzik
- 07.07.12 20:37 $heikh el $hah
- 07.07.12 22:02 AZ
- 08.07.12 00:26 inż. Mamoń
- 08.07.12 00:23 inż. Mamoń
- 08.07.12 11:13 Magic
- 20.08.12 20:29 Viking
- 21.08.12 20:18 Sir Piernik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO