  • 11. Data: 2017-02-27 16:52:46
    Temat: Re: Badanie psychotechniczne
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-27 o 16:24, t-1 pisze:

    > Co ja mogę proponować?
    > Jakie ma być min. IQ dla poszczególnych kategorii PJ i wykonywanych prac
    > to specjaliści decydują. Wydaje mi się, że nie są są bardzo wygórowane.

    Bo i prowadzenie samochodu habilitacji nie wymaga.

    > http://kierowcanaswoim.pl/jak-zaczac/badania-psychol
    ogiczne-kierowcow/

    Nie dostaną jedynie kwalifikacji, nikt jednak im prawa jazdy nie zabierze.
    Jeszcze kilkanaście lat temu, każdy absolwent zawodówki kończył szkołę
    otrzymując prawo jazdy kategorii "C", i nikt się nad ich IQ nie pochylał.

    > A tu psycholog opisuje przypadki kierowców, którzy maja problemy z
    > testami IQ:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=gVm9ltZPLQY

    No mają i co z tego? Jedynie zawodowo prowadzić nie mogą.
    Zresztą facet sam też nie uzasadnił po co to badanie IQ.

  • 12. Data: 2017-02-27 17:38:28
    Temat: [OT] Badanie psychotechniczne
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to tak jak z hanną gronkiewicz waltz...

    europa nie zniesie myśli, że Ktoś nie dopuszczony przez "model optymalny
    kierowcy popis/eu" do kierowania samochodem, będzie tym samochodem
    kierował - więc buduje się ODPOWIEDNI system na dyrektywach, żeby ten
    efekt dało się osiągnąć i to jeszcze przy niewiarygodnym aplauzie
    liderów grupy mandziejewicza...