-
11. Data: 2009-05-17 17:51:29
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Qlfon <r...@l...pl>
McFerry pisze:
> Qlfon pisze:
>
>>>
>> Kuczu, a nie maja tam jakiejs Electry z silnikiem jak w v-rodzie? Czy
>> trzeba sobie samemu zmajstrowac?
>>
>
> A pisało gdzie na tym v-rodzie, że to harley? Bo on jakiś taki inny :)
>
Ty, no stacyjke mial tak jakos nie na miejscu to pewnie Harley byl:)
--
Qlfon, Kraków
-
12. Data: 2009-05-17 17:53:34
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Qlfon <r...@l...pl>
Piotr May pisze:
> McFerry pisze:
>> Qlfon pisze:
>>
>>>>
>>> Kuczu, a nie maja tam jakiejs Electry z silnikiem jak w v-rodzie? Czy
>>> trzeba sobie samemu zmajstrowac?
>>>
>>
>> A pisało gdzie na tym v-rodzie, że to harley? Bo on jakiś taki inny :)
>>
>
> prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !
>
> :)
>
Jak stal taki jeden v-rod obok Suzuki M109r to jakos malo kto sie
interesowal v-rodem. Pewnie dlatego;)
--
Qlfon, Kraków
-
13. Data: 2009-05-17 17:55:06
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Qlfon pisze:
> Ty, no stacyjke mial tak jakos nie na miejscu to pewnie Harley byl:)
Nieno. Mistrzem durnej stacyjki dla mnie pozostaja niezmiennie XVS650 i
HD Dyna Glide.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
14. Data: 2009-05-17 18:08:30
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Qlfon <r...@l...pl>
Kuczu pisze:
> Qlfon pisze:
>
>> Ty, no stacyjke mial tak jakos nie na miejscu to pewnie Harley byl:)
>
> Nieno. Mistrzem durnej stacyjki dla mnie pozostaja niezmiennie XVS650 i
> HD Dyna Glide.
>
Znaczy sie sa w tylnym centralnym kufrze? Bo w to ze miedzy lagami to
nie uwierze:)
--
Qlfon, Kraków
-
15. Data: 2009-05-17 18:17:08
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: McFerry <r...@k...pl>
Piotr May pisze:
>
> prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !
>
Czy to oznacza, że można popełnić samobójstwo proponując Heelsowi zakup
v-roda?
--
pozdrawiam
Rysiek
Yamaha FJ1200
-
16. Data: 2009-05-17 18:26:42
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Piotr May <p...@r...pl>
McFerry pisze:
> Piotr May pisze:
>
>>
>> prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !
>>
>
> Czy to oznacza, że można popełnić samobójstwo proponując Heelsowi zakup
> v-roda?
>
Jesli uf Heels jest harleyowcem to i owszem :)
--
piomay
www.piomay.riders.pl
-
17. Data: 2009-05-17 19:18:14
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Qlfon pisze:
> Znaczy sie sa w tylnym centralnym kufrze? Bo w to ze miedzy lagami to
> nie uwierze:)
Dragstar ma przy glowce, po prawej stronie ramy, kretynskie miejsce jak
dla mnie.
Dyna ma pod siedzeniem z prawej strony, cos jak w V-Rodzie tylko
bardziej z tylu. Strasznie ciezko ja znalezc. Po kilku dniach nabralem
wprawy ale na poczatku to byl jakis koszmar.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
18. Data: 2009-05-17 20:01:52
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 17.05.2009 Kuczu <p...@j...pl> napisał/a:
> Dyna ma pod siedzeniem z prawej strony, cos jak w V-Rodzie tylko
> bardziej z tylu. Strasznie ciezko ja znalezc. Po kilku dniach nabralem
> wprawy ale na poczatku to byl jakis koszmar.
>
Do V-Roda którym jeździłem, kazali mi nie wsadzać kluczyka, tylko
trzymać w kieszeni. Dziwny jakiś był, czy wszystkie tak mają?
--
kakmaratgmaildotcom
-
19. Data: 2009-05-17 20:12:43
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: Kuczu <p...@j...pl>
kakmar pisze:
> Do V-Roda którym jeździłem, kazali mi nie wsadzać kluczyka, tylko
> trzymać w kieszeni. Dziwny jakiś był, czy wszystkie tak mają?
Musi jakis nowy patent. Ale skoro od roku robia gaz bez linki to i tego
sie mozna bylo spodziewac.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
20. Data: 2009-05-17 21:14:50
Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
Od: z...@w...pl
Ja w sobote w Katowicach mialem okazje zweryfikowania co tez niektorzy
widza w tych hamerykanskich motórach. No i Sportster 883 Low -
piekielnie twardy, skok tylnego zwieszenia chyba ze 3 cm, do tego
siedzenie absolutnie nic nie amortyzujace. Znakomita wiekszosc tarek i
innych pofaldowan na slaskich drogach po prostu przeskakiwalem.
Wibracje - na poczatku beee, z czasem zaczynalo mi sie podobac. Troche
slaby dol jak na taka pojemnosc ale prowadzenie ok. Cudownie mozna tym
krecic osemki na placyku, kat skretu kierownicy niesamowity.
Generalnie fajny sprzet do posmigania po rownych drogach wokol komina
w wolne popoludnie, by zapomniec na chwile o robocie/babie/co tam kto
potrzebuje.
Apetyt mi sie zaostrzyl tom sie przesiadl na Ultra Classic Electra
Glide :-D Kanapa bomba, i nawet da sie takiego kloca nogami ladnie
objac (czego np nie moge powiedziec o FJRze). Wspaniale laskoczace
wibracje dwoch garnkow po 0,8 litra kazdy. I toto jedzie nawet od 1,5
krpm na trzecim, a nawet czwartym biegu! Praktycznie kazde pchniecie
tloka czuc ladne na tylnym kole. Piekny dzwiek sie wydobywa z
gardzieli ssacych przy odkrecaniu manetki :-))) Czulem sie panem drogi
i tylko zalowalem, ze deszcz padal, skutkiem czego nie moglem go
wyprobowac na jakims winklu, ani poprzegladac sie w szybach aut
jadacych obok... Tylny zawias za to w ciagu kwadransa dobil 2 razy -
na torowisku tramwajowym i na jakiejs wiekszej dziurze - to wielki
minus. Nawet na MZcie nigdy tego nie zaznalem, a tu taka wtopa. Za to
manewry typu zawracanie przy malej predkosci bajeczne. 415 kg wywazone
jak diabli - predkosc minimalna, skret niemal do ogranicznika i
zadnego podpierania nogami - OGROMNE zaskoczenie in plus!
Podsumowujac - dla mnie cos wygodnego i szpanerskiego jak Electra,
polaczonego z lekkoscia Sportstera. Pewnie cos tam maja ale nie bylo
czasu zeby dalej jezdzic. Tak ogolnie to sie przerazilem, ze taki
stary jestem skoro spodobala mie sie Electra Ultra Classic... No i
punkt dla H-D - cos w tej marce jednak siedzi :-) Tylko w obsludze
kierunkow japonce lepsze - prawa reka ma sie zajmowac gazem i
hamulcem, a nie gmeraniem dodatkowo przy migaczu.
______
zbyhoo
GSF 1200S K1
Olkusz/Dabrowa Gornicza