  • 1. Data: 2010-12-21 17:39:23
    Temat: BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=j6yX70Ce9VY&feature=a
    so

  • 2. Data: 2010-12-21 17:42:48
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    ;DDD

    To tez jest dobre:
    http://www.youtube.com/watch?v=7MPRmOUxRMY&feature=r
    elated

  • 3. Data: 2010-12-21 17:52:47
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    A tutaj mamy szczury opuszczające tonący okręt ;))
    http://www.youtube.com/watch?v=P5ffUj4pZI8&feature=r
    elated

  • 4. Data: 2010-12-21 17:57:01
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    No nie mogę się powstrzymać ;) Hamowanie metodą na Flinstona czyli
    otworzyć drzwi i dohamować nogą ;))
    http://www.youtube.com/watch?v=ro_iuJHv9hI&feature=r
    elated

  • 5. Data: 2010-12-21 18:20:27
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    PesTYcyD pisze:
    > No nie mogę się powstrzymać ;) Hamowanie metodą na Flinstona czyli
    > otworzyć drzwi i dohamować nogą ;))
    > http://www.youtube.com/watch?v=ro_iuJHv9hI&feature=r
    elated

    Odpuścił hamulec i samochód zaczął skręcać. Odnoszę wrażenie, że jakby
    nie wcisnął hamulca ponownie, ewentualnie troszkę gazu dał, to by
    skręcił bezboleśnie...

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 6. Data: 2010-12-21 18:26:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w
    > No nie mogę się powstrzymać ;) Hamowanie metodą na Flinstona
    > czyli otworzyć drzwi i dohamować nogą ;))
    > http://www.youtube.com/watch?v=ro_iuJHv9hI&feature=r
    elated

    No wiesz - majac odpowiedni damski obcas to moze sie okazac
    skutecznie na lodzie.

    Tylko gdy sie okaze skuteczne - to groza powazne obrazenia..

    J.

  • 7. Data: 2010-12-21 19:17:13
    Od: "onion" <o...@w...pl>

    > To tez jest dobre:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7MPRmOUxRMY&feature=r
    elated

    no i co z tego skoro wszystkie poniżej autora tematu to stare kotlety które
    wszyscy widzieli

    a z tym BMW to nowość :)

  • 8. Data: 2010-12-21 19:32:03
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    elated
    > Odpuścił hamulec i samochód zaczął skręcać. Odnoszę wrażenie, że jakby nie
    > wcisnął hamulca ponownie, ewentualnie troszkę gazu dał, to by skręcił
    > bezboleśnie...

    To wszystko pryszcz :)
    Ale jak szybko pojawił się policjant. -:)
    I co on robił przy barierze? Zakładał łańcuchy na buty? :))

    Szuwaks

  • 9. Data: 2010-12-21 21:18:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-21 17:57, PesTYcyD pisze:
    > No nie mogę się powstrzymać ;) Hamowanie metodą na Flinstona czyli
    > otworzyć drzwi i dohamować nogą ;))
    > http://www.youtube.com/watch?v=ro_iuJHv9hI&feature=r
    elated

    Trudno mi sobie wyobrazić co kieruje tymi ludźmi próbującymi wyskakiwać
    z samochodu, nie mówiąc już o tych którzy próbują go hamować nogami.
    Ale jak widać w takiej sytuacji chyba niektórych chwyta silna chęć ucieczki.

  • 10. Data: 2010-12-21 21:19:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    PesTYcyD pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=j6yX70Ce9VY&feature=a
    so
    ja dzisiaj widziałem podobne wyczyny. PAni usiłowała wjechać na jezdnie
    pod kątem 90 stopni i przednie przeszły a tylne koła stanęły na zaspie -
    na krawędzi jezdni. Zablokowała ruch w 2 kierunkach, ustawił sie korek z
    10 aut i wszyscy cierpliwie patrzyli jak manewruje prawo lewo, jak
    "obczaja" przednie koła. panowie czekający w samochodach - twarz
    ukrywali za dłońmi.

    jak już udało jej sie przeskoczyć nad zaspą, to ruszyła w lewo "z
    kopyta" - dupa jej uciekła i "wyrżnęła" w zaspę po drugiej stronie. żenada.

    ToMasz