  • 1. Data: 2011-07-16 08:58:38
    Temat: BMW R1100RT
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    http://allegro.pl/kultowa-bmw-r1100rt-bezwypadkowa-i
    1713995009.html

    myślicie, ze zakup czegoś takiego ma sens? Tzn interesuje mnie raczej
    jeżdżenie sprzętem niż serwisowanie go.

    Miałem już KTM Lc4 600 z 93 roku i tego typu sprzętów w których w kółko coś
    sie pieprzy dziękuję

  • 2. Data: 2011-07-16 09:08:10
    Temat: Re: BMW R1100RT
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeżdżenie sprzętem niż serwisowanie go.
    > Miałem już KTM Lc4 600 z 93 roku i tego typu sprzętów w których w kółko

    Ja bym go nie brał. Bywał w knajpie. Pewnie jest alkoholikiem. Po pijaku
    gdzieś zajebie jeszcze...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-07-16 09:11:03
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym go nie brał. Bywał w knajpie. Pewnie jest alkoholikiem. Po pijaku
    > gdzieś zajebie jeszcze...

    no własnie, bywał w knajpie i ma nalepke, moze jeszcze był "parkingowany"

  • 4. Data: 2011-07-16 09:15:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > no własnie, bywał w knajpie i ma nalepke, moze jeszcze był "parkingowany"

    Tak serio, to jak szukasz motonga przy któym sie nie grzebie to se kup
    duzego fazera. Mialem BMW, fajnie jest dopóki sie nie spierdoli. Trza potem
    latac za czesciami, troche drogo. Albo ąde jakąś. Te sie nie spsuwają prawie
    wcale:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-07-16 09:29:14
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

> [...]
    > duzego fazera. Mialem BMW, fajnie jest dopóki sie nie spierdoli. Trza
    > potem latac za czesciami, troche drogo. Albo ąde jakąś. Te sie nie

    no fazer moze i ok, ale nie chce prawdziwego motocykla. Chce duży skuter, a
    takie R1200RT to jak duzy skuter. podoba mis ię tez NTV 650, ale to juz nie
    jest taki zabudowany i wyposażony jak BMW.
    A teraz mam skuter ądę no i nic nie trzeba dotykać i mało pali. Ale nowe to
    i BMW nie bedzie sie sypac.

  • 6. Data: 2011-07-16 10:36:48
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-16 10:58, Arbiter pisze:
    > http://allegro.pl/kultowa-bmw-r1100rt-bezwypadkowa-i
    1713995009.html

    > my?licie, ze zakup czego? takiego ma sens? Tzn interesuje mnie raczej
    > je?d?enie sprzetem ni? serwisowanie go.
    >
    > Mia?em ju? KTM Lc4 600 z 93 roku i tego typu sprzetów w których w kó?ko co?
    > sie pieprzy dziekuje

    Jak masz dobry egzemplarz to nuda:-)Tylko lać i jeździć.
    Swoją szosą ja mam obecnie po DDRowskim kowalu i psuje się tylko jak się
    przewracam,a i to mało,gary ładnie chronią plastiki:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-07-16 11:46:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Swoją szosą ja mam obecnie po DDRowskim kowalu i psuje się tylko jak się
    > przewracam,a i to mało,gary ładnie chronią plastiki:-P

    ile juz czasu masz, ile przejechales, ile pali, który rok?

    No i co się zwaliło?

  • 8. Data: 2011-07-16 17:24:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-16 13:46, Arbiter pisze:

    > ile juz czasu masz, ile przejechales, ile pali, który rok?
    To już druga,w sumie 6lat,trochę ponad 20kkm,średnio pali 6,5l,max na
    torze 7,5,co niektórzy chwalą się że około 5,ale ja nie potrafię:-)
    rok 99,obydwie.pierwszą sprzedałem z przebiegiem 50tys,obecna ma 75,ale
    nie zdziwiłbym się na podwójny wynik.

    > No i co sie zwali?o?
    W pierwszej nic.W obecnej wymieniałem tylko tulejki pływającej tarczy i
    k.. zaczyna powoli znów stukać.Poszedł jeszcze przewód WN ale raczej
    przyciął się po dzwonie.
    Aha,koledzy też mają wszelkie możliwe boxery z podobnych roczników i też
    się nie chcą psuć:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-07-16 23:35:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > jeżdżenie sprzętem niż serwisowanie go.
    >
    > Miałem już KTM Lc4 600 z 93 roku i tego typu sprzętów w których w kółko

    byli tym klienci, jeździ mój przyjaciel, zjechał pół europy, nie do
    zajebania jeśli serwisowany

  • 10. Data: 2011-07-26 08:14:50
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Czesc

    Arbiter wrote:
> [...]
    > 650, ale to juz nie jest taki zabudowany i wyposażony jak BMW.
    > A teraz mam skuter ądę no i nic nie trzeba dotykać i mało pali. Ale

    Optymista :)
    Wiesz co w przypadku motocykli oznacza skrot BMW?
    Bakelit Motoren Werke
    Znam osobiscie 2 egzemplarze majace problemy z napedem. W jednym - mimo
    wymiany lozysk w skrzyni - dwojka nadal wylata, a w drugim wpierw poszla
    skrzynia, a potem wysprzeglik i wieloklin na kardanie.
    Doktorski tez pewnie bedzie mial do powiedzenia kilka cieplych slow nt.
    przekladni katowej
    No i do tego moto z UK => zapyziale na maksa

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1