    Date: Sat, 16 Jul 2011 19:24:51 +0200
    From: Monster <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: BMW R1100RT

    W dniu 2011-07-16 13:46, Arbiter pisze:

    > ile juz czasu masz, ile przejechales, ile pali, który rok?
    To już druga,w sumie 6lat,trochę ponad 20kkm,średnio pali 6,5l,max na
    torze 7,5,co niektórzy chwalą się że około 5,ale ja nie potrafię:-)
    rok 99,obydwie.pierwszą sprzedałem z przebiegiem 50tys,obecna ma 75,ale
    nie zdziwiłbym się na podwójny wynik.

    > No i co sie zwali?o?
    W pierwszej nic.W obecnej wymieniałem tylko tulejki pływającej tarczy i
    k.. zaczyna powoli znów stukać.Poszedł jeszcze przewód WN ale raczej
    przyciął się po dzwonie.
    Aha,koledzy też mają wszelkie możliwe boxery z podobnych roczników i też
    się nie chcą psuć:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S