  • 11. Data: 2012-02-03 11:39:19
    Temat: Re: BMW E60 za 8200PLN
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2012 00:32, DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://tablica.pl/oferta/bmw-525-e34-tuning-przod-e6
    0-156km-oplaty-do-2013-super-oferta-polecam-IDDXtx.h
    tml

    > Jak myślicie warto? W sumie dobra cena jak za E60. Właściciel pisze, że
    > piękna jak ta lala no i w dizlu.

    W dizlu i jeszcze w kąbi żeby laski miały gdzie nogo rozkładać, bierz
    kolego bo furka super i widać że nie wymaga żadnego wkładu finansowego!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-02-03 11:46:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 11:25, Krzysztof 45 pisze:
    > w pizdu a nie w dizlu.
    > A jak już to w dieslu matole.

    Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum.
    Dodatkowo otrzymujesz warna. Jeszcze 2 warny i dostajesz bana na tydzień.

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 13. Data: 2012-02-03 11:47:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 11:39, kamil pisze:
    > W dizlu i jeszcze w kąbi żeby laski miały gdzie nogo rozkładać, bierz
    > kolego bo furka super i widać że nie wymaga żadnego wkładu finansowego!

    Martwi mnie trochę ta uszczelka przedniej szyby, może przez nią kapać
    deszcz??

  • 14. Data: 2012-02-03 11:49:02
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum.
    > Dodatkowo otrzymujesz warna. Jeszcze 2 warny i dostajesz bana na tydzień.

    He, he... Prawie łyknąłem ;)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 15. Data: 2012-02-03 11:53:02
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Martwi mnie trochę ta uszczelka przedniej szyby, może przez nią kapać
    > deszcz??

    Idziesz do sklepu kupujesz piankę murarską, walniesz baranka i nie będzie
    kapać :)

  • 16. Data: 2012-02-03 12:23:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):

    > Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum.
    > Dodatkowo otrzymujesz warna. Jeszcze 2 warny i dostajesz bana na tydzień.

    Objawy pasują do tego:

    Powolny początek schizofrenii nie daje możliwości zaobserwowania gwałtownych zmian w
    zachowaniu
    chorego Różnice są wyczuwalne w sferze kontaktów interpersonalnych. Zwykłe zachowanie
    osoby chorej
    jest nieadekwatne do sytuacji, jednak raczej nie budzi ono niepokoju, ponieważ
    traktowane jest jako
    roztargnienie...

    Może nie jest jeszcze za późno.
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2012-02-03 12:25:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2012 10:47, DoQ wrote:

    > Martwi mnie trochę ta uszczelka przedniej szyby, może przez nią kapać
    > deszcz??

    Jak przyjedziesz na zlocik to piźniemy silikonem dookoła, zostało mi
    trochę różowego z remontu łazienki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-02-03 12:33:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 12:23, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > nieadekwatne do sytuacji, jednak raczej nie budzi ono niepokoju,
    > ponieważ traktowane jest jako roztargnienie...

    Chcesz banana?

  • 19. Data: 2012-02-03 12:51:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 11:25 AM, Krzysztof 45 wrote:
    > w pizdu a nie w dizlu.
    > A jak już to w dieslu matole.

    Aleś ty gupi...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-02-03 18:16:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 12:25, kamil pisze:

    > Jak przyjedziesz na zlocik to piźniemy silikonem dookoła, zostało mi
    > trochę różowego z remontu łazienki.

    Super, dzięki.. po zakupie kaski raczej nie będę miał więc jak
    najbardziej się przyda. Tylko zanim kupię, muszę sprzedać mojego
    fiacika. Jest to rocznik 2002, przebieg 280.000tys.KM, wsiadać i
    jeździć, oszczendne auto - chciałbym za niego 15.000PLN, może masz
    chętnego??