  • 31. Data: 2010-02-11 21:21:31
    Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:43:02 +0100, złoty napisał(a):

    > ..tak na marginesie spytam: czy citroen montowal kiedys dieslowskie
    > silniki VW w ktoryms ze swoich modeli?

    Na mój gust jest to absolutnie wykluczone. PSA ma taką tradycję w budowie
    diesli, że ich pracownik, który kupiłby TDI do Citroena zostałby
    zlinczowany.

    ? Taaak? Która cytryna miała TDI?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 32. Data: 2010-02-11 21:26:27
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:23:52 +0100, daxus napisał(a):

    > Właśnie się dowiedziałem że mam Focusa w wersji dla przedstawicieli
    > handlowych, co prawda kolor ciemny 1,8 TDCI ale reszta się zgadza :
    > tylko przednie szyby elektryczne i manualna klima, nooo i jeszcze
    > lusterka starowane elektrycznie.

    To nie jest repowóz - zbyt wypasiony!
    Repowóz nie ma nic poza klimą, by krawaciarz nie śmierdział jak dojedzie do
    klienta. Wszystko ponad najmniejszego diesla, klimę i przednie szyby
    elektryczne, to już wypas dla menadżera :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 33. Data: 2010-02-11 23:26:40
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > ? Taaak? Która cytryna miała TDI?

    ..jeden z najpopularniejszych dostawczakow, czyli: ..jumper 2,5 TDI.
    ..ktory tak tez byl opisywany zarowno "w papierach" jak i "na karoserii".
    ..ciekawi mnie jak to sie ma do: "TDI - zastrzezony znak towarowy grupy
    VAG" wg wiki

    pzdr
    A.

  • 34. Data: 2010-02-12 01:10:26
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:

    > 192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :) Nieproporcjonalnosc
    > polega na mocno wyduzonych konczynach dolnych, zas gorne sa zbyt
    > krotkie.

    a ja przy 185 też mam 34' i mi się wydawało, że mam krótkie nogi ;]
    chyba wiec nie jesteś taki nieproporcjonalny

    --
    limken polimken

  • 35. Data: 2010-02-12 09:10:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

    > nie jest złe... ale czy najlepsze w klasie?

    a czytac potrafi?
    czy ja napisalem najlepsze?

    > a co ma piernik do wiatraka

    zasadniczo sporo, jako uzytkownik focusa, oraz forum focusa, troche o tych
    samochodach wiem/slysze/czytam i jakos nikt ze znanych mi uzytkownikow tego
    modelu od poczatku jego produkcji po dzien dzisiejszy nie ma takich
    problemow i spostrzezen, niezaleznie od tego czy to funkiel nowka, czy auto
    z ponad 200kkm na blacie

  • 36. Data: 2010-02-12 09:17:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:hl1fnr$hgk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > 192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :)

    no to jednak przesadzasz, jestes raptem z 11 cm wyzszy odemnie, dlugosc
    nogawki ta sama, a ja w swojej foce mam fotel w polowie albo nawet blizej,
    nie mam "problemow z nogami" nawet w dlugiej trasie,

    > Auto od nowosci w firmie, ok 65tys km. Nie jezdzi nim jedna osoba bo jest
    > ogolnodostepne, ale stan samego samochodu okreslam na dobry z plusem. Na
    > pewno bezkolizyjny i serwisowany na biezaco.

    to ze nie mialo kolizji, nie oznacza, ze jako "sluzbowy pozyczak" nie jest
    latane po kazdej dziurze i krawezniku, bo przeciez "to nie moje auto"

    > j/w. Charakterystyka swoja droga, ale nie potrafilem przez te 700km
    > przyzwyczaic sie do pedalu gazu. Zdecydowanie dzialal inaczej niz w
    > dotychczas prowadzonych przeze mnie samochodach.

    jak pisalem wyzej, problemow upatruje w tobie lub konkretnym egzemplarzu

  • 37. Data: 2010-02-12 09:37:55
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

    > a czytac potrafi?
    > czy ja napisalem najlepsze?

    "foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie"
    wiesz - skoro dla Ciebie jedno z najlepszych a najlepsze stanowi mega
    różnice.... ;]

> [...]
    > dzisiejszy nie ma takich problemow i spostrzezen, niezaleznie od tego
    > czy to funkiel nowka, czy auto z ponad 200kkm na blacie

    aa... czyli jesteś specem od Forda i na odległość bez podpinania do kompa
    diagnozujesz samochody? :>
    luzz... możesz nawet przez tarota...

    --
    limken polimken

  • 38. Data: 2010-02-12 09:44:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > "foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie"
    > wiesz - skoro dla Ciebie jedno z najlepszych a najlepsze stanowi mega
    > różnice.... ;]

    no stanowi, bo to oznacza ze plasuje sie w czolowce, a nie ze jest szczycie

    > aa... czyli jesteś specem od Forda i na odległość bez podpinania do kompa
    > diagnozujesz samochody? :>

    ty naprawde masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, niczego nie
    diagnozuje, twierdze jedynie, ze to do czego sie odnosilem, a co kolega
    michal tutaj opisal, nie jest norma dla tego samochodu, tylko ze te problemy
    sa z winy jego, lub konkretnego egzemplarza

  • 39. Data: 2010-02-12 10:28:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:00:53 +0100, lleeoo napisał(a):
    > O a to jakiś eksperymentalny "szczepan" PSA VAG ??

    Swoją drogą, jak Francuzi wymawiają "HDI" skoro nie potrafią wymówić "h"? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 40. Data: 2010-02-12 10:41:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Auto mamy od nowości i zawsze tak miało, że naciskasz gaz, nic się nie
    > dzieje, naciskasz mocniej i wystrzeliwuje jak z katapulty. Skok pedału jest
    > niewiele większy niż w samochodziku w wesołym miasteczku - taki wyłącznik:
    > "działa, nie działa"

    Też miałem wrażenie że ten pedał jest oparty o jakiś tensometr, reagujący
    raczej na siłę nacisku niż ruch :)