  • Data: 2013-09-05 10:58:22
    Temat: BAD SECTORY - narzedzie
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    mam sobie taki dysk przenosny 500GB jako magazyn roznych kopii (na
    czas instalacji, troche potrzebnych i niepotrzebnych plikow, cos
    trzeba zrzucic na jakis czas z obcego kompa).

    Ale czasami przy kopiowaniu zaczynal stukac....wiec po przeskanowaniu
    HD Tunem okazalo sie, ze ma kilkanascie "czerwonych" blokow po 160MB
    (ta przynajmniej pokazuj HD Tune).

    Czasami probilaktycznie byl juz (tak w ciemno) potraktowany
    skandiskciem (windowsowym win xp prof), ale on nie wyswietla czy cos
    tam naprawil......

    Szukam takiego narzedzia do dysku, ktory bedzie relokowal dane,
    sektory zaznaczal na dysku ze sa BAD, wyswietli pozycje uszkodzonych
    sektorow (ew. bedzie porownywal kolejne skany powierzchni czy cos nie
    przyrasta....., narzedzie ktore nie bedzie robilo krzywdy danym na
    dysku

    wiem, ze temat byl wiele razy walkowany, ale moze ktos ma swoje
    przemyslenia i typy?

    --
    ThinkXtra