  • 1. Data: 2010-08-12 13:59:43
    Temat: Awaria ORANGE....?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Dziś doszło do awarii w Orange, w sumie takiej totalnej w całym kraju,
    wbrew temu co twierdzi rzecznik firmy.
    Ciekawe jak się ma do tego kontrowersyjna decyzja o masowym zwolnieniu w
    dziale technicznym firmy-o którym ostatnio słyszałem?

    barek

  • 2. Data: 2010-08-12 14:23:39
    Temat: Re: Awaria ORANGE....?
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik BAREK napisał:
    > Witam,
    > Dziś doszło do awarii w Orange, w sumie takiej totalnej w całym kraju,
    > wbrew temu co twierdzi rzecznik firmy.

    na onecie pisali ze tylko w jednym miescie (Radom)

  • 3. Data: 2010-08-12 14:34:54
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Lublin, i okolice tez byly martwe ...

  • 4. Data: 2010-08-12 15:10:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.08.2010 wnekus <s...@t...pl> napisał/a:
    > Lublin, i okolice tez byly martwe ...

    Cały kraj nie było reguły (bazując na liście kikuset kart w orange) w systemie
    monitoringu pojazdów.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-08-12 17:17:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Cały kraj nie było reguły (bazując na liście kikuset kart w orange) w systemie
    > monitoringu pojazdów.

    No to już wiem dlaczego nie mogłem się dodzwonić do pewnego numeru.
    Często się zdarza? Mam zamiar się tam przenieść ale coś te zasięgi...
    Może nie zasięgi ale dziwne połączenia, wybierania, głuche słuchawki.
    Zauważyłem że to tylko z orange i na orange.

  • 6. Data: 2010-08-12 19:23:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 17:12:44 +0200, Tomek Kęcki wrote:
    >W Kielcach telefon też nie mógł zalogować się do sieci. O dziwo, część
    >telefonów działała a część nie. Na szczęście wszystko wróciło do normy.

    UMTS nie padl ?

    J.

  • 7. Data: 2010-08-12 19:30:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.08.2010 z <z...@g...pl> napisał/a:

    > No to już wiem dlaczego nie mogłem się dodzwonić do pewnego numeru.
    > Często się zdarza?

    Na tą skale po raz pierwszy, ale dość szybko przeszło. I było dość
    wybiórczo, mam wrażenie że poleciały np tylko gsm, a umts szedł, lub
    odwrotnie, bo nie mam tego w raportach, a modemy się same przełączają
    jak się da.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-08-13 09:28:12
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 12 Sie, 21:30, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

> [...]
    > Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
    > coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    >                Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

    No w lublinie umts (niby) chodził bo zasięg był, widziałem po
    telefonie, że jakąś transmisje chciał nawiązywać ale były straszliwe
    problemy z inicjowaniem połączeń telefonicznych, cały czas wywalało mi
    sieć zajęta. Jak wyjechałem poza 3G to już zasięgu wcale nie było...

  • 9. Data: 2010-08-13 10:19:54
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    Prawdopodobnie spowodowane to było obchodem przedspisowym rachmistrzów w
    ramach Spisu Rolnego 2010.
    ponad 12 tyś. ludków (lub jakoś tak) posiada terminale HTC coś tam Pro II.
    Oczywiście z dokładnymi mapami i aplikacją online która ciągle się
    synchronizuje.........a wszystko w Orange.
    Obchód ruszuł 3 dni temu i na hura ... i siec przestała funkcjonować

    pozdr.
    tequilla

  • 10. Data: 2010-08-13 11:54:25
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > synchronizuje.........a wszystko w Orange.
    > Obchód ruszuł 3 dni temu i na hura ... i siec przestała funkcjonować

    Czyli co? 12 tyś terminali powaliło sieć, która obsuguje największą
    ilość kart aktywnych, te 12tyś. kart to przecież okruszek w tej ogólnej
    ilości...
    Mi się dalej bardziej to z masowymi zwolnieniami w pionie technicznym
    bardziej logicznie składa....

    Barek