  • 81. Data: 2016-04-06 08:55:18
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Czy jeśli chodzi o politykę, masz konserwatywne poglądy?
    > Czy jesteś zwolennikiem PISu?

    Tych dwóch rzeczy nie da się ze soba połączyć. Ta partia zupełnie
    otwarcie kwestionuje takie twarde podstawy tradycyjnej wizji państwa,
    jak trójpodział władzy. To w tej chwili najbardziej radykalny element
    w polskiej polityce.

    --
    Jarek

  • 82. Data: 2016-04-06 09:49:54
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 13:10, J.F. pisze:

    > Zauwaz, ze to czesciowo juz jest.
    > Mamy samochody samoczynnie parkujace i samoczynnie utrzymujace pas ruchu.
    >
    > Kiedy pojda dalej ... ciekawe, Europe trzeba pewnie bedzie przekonac, aby to
    dopuscic do ruchu.

    Jak te samochody już będą to w europie dawno będzie wprowadzony zakaz wychodzenia z
    domu
    żeby bezpiecznie się żyło.

  • 83. Data: 2016-04-06 10:17:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    [..]
    > Oglądnij ten fragment jeszcze raz.
    > Oba pojazdy były na JEDNYM i tym samym oznaczonym prawym pasie.

    Faktycznie, logika pojazdu stworzyła sobie wirtualny pas ruchu.

    Nasi wszędzie kozaczą, w UK jesteśmy w zasadzie jedyną nacją trąbiącą na
    innych kierowców, tubylcy w razie czego zwolnią, zatrzymają się,
    przepuszczą, jak ktoś tirem zablokuje drogę to wyłączą silnik i wyciągną
    gazetę.
    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 84. Data: 2016-04-06 10:28:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > w UK jesteśmy w zasadzie jedyną nacją trąbiącą na innych kierowców,

    To nie macie tam Włochów?!

    --
    Jarek

  • 85. Data: 2016-04-06 10:30:04
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Czy jeśli chodzi o politykę, masz konserwatywne poglądy?
    > Czy jesteś zwolennikiem PISu?

    A co cię to obchodzi??
    Tutaj jestem zwolennikiem elektroniki. To wszystko w temacie.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 86. Data: 2016-04-06 10:32:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To tylko minimalizuje ryzyko. Nie, nie panikuję. Obawy - potraktuj to,
    > jako ostrożność. Nic nie jest wieczne, a dowolne urządzenie ma to do
    > siebie, ze wbrew wszystkiemu może się zepsuć. Jak zdechnie starter, to
    > auto nie pojedzie i będzsie kosztować to może trochę nerwów. A jak komp
    > się zawiesi, to jak go zresetujesz w jadącym setką aucie?

    Serio nie chcę Ci podawać konkretnych rozwiązań na każde Twoje "ale" bo
    niektóre z tych rzeczy wręcz mnie przerażają że można wymyślić tak
    banalny problem ale podpowiem Ci jedną rzecz:
    Co robi Twój komputer gdy ma jakąś awarię? Sygnalizuje błąd, restartuje
    się i przechodzi w tryb awaryjny. Przełóż to teraz na samochód
    automatyczny, byle awaria któregokolwiek z komponentów odpowiedzialnego
    za bezpieczeństwo spowoduje zatrzymanie pojazdu w możliwie bezpieczny
    sposób.

    > W _W_iśle... Ciekaw jestem, czym się te prace zakończą. Oby nie było jak
    > w Planecie Małp, gdzie ludziom odmówione zostało prawo do
    > samodzielności, w imię niby ich bezpieczeństwa, czy czego tam...

    Odbieranie ludziom wolności i prawa wyboru dzieje się już od dawna i
    cały czas, walczysz z tym czy biernie się przyglądasz.

    [..]

  • 87. Data: 2016-04-06 10:33:27
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak te samochody już będą to w europie dawno będzie wprowadzony zakaz
    > wychodzenia z domu
    > żeby bezpiecznie się żyło.

    Planeta Małp, jako żywo. Rzeczona ileś-temu prezentacja nie ma tu nic do
    rzeczy.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 88. Data: 2016-04-06 10:33:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    [..]
    > Czy jeśli chodzi o politykę, masz konserwatywne poglądy?
    > Czy jesteś zwolennikiem PISu?

    Nie mieszaj polityki z elektroniką, ma człowiek sceptyczne podejście i tyle.

  • 89. Data: 2016-04-06 10:37:36
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

    > Pytanie to zadano w sesji Q&A na końcu prezentacji.

    Jaka była odpowiedź? Pominąłem tą część a nie bardzo mam chęć oglądać
    ponownie.

  • 90. Data: 2016-04-06 10:39:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze: