  • 311. Data: 2016-04-09 19:50:16
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnnghvnd.eah.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Samolotem, pociągiem, czymś wygodnym. Niestety jeżdżenie na takie
    > dystanse samochodami wciąż jest powszechne.

    W biednej części Europy może tak... w USA gdzie mieszkam już dawno nie.
    Samoloty bardzo tanie, wypożyczalnie aut na miejscu też tanie...
    Nie opłaca się cennego wolnego czasu marnować na jazdę
    pokonując 100 km na godzinę jak można 5-7 razy szybciej samolotem.
    No chyba że nie sam cel się liczy ale i podróż z przystankami - jeździliśmy
    tak z rodziną z Chicago w różne miejsca USA tysiące mil ale nie była
    to jazda z punktu A do B tylko było to zwiedzanie terenów na drodze.

    > Chciałbym, żeby "30km w korkach miejskich" przestano uważać za typowe
    > zastosowanie samochodu.

    No ale na razie nie ma innego wyjścia.
    Nie każdy ma pod domem przystanek autobusowy albo stacje metra.

    > Nieprzekonywująco, bo nawet nie próbuję nikogo przekonywać.
    > Ja po prostu nie mam takich marzeń, by spać na furmance.

    Czym to się różni od podróży w wagodnie kolejowym z kuszetkami?
    Ludzie tak podróżują nad morze, że wieczór wsiadają do pociągu gdzieś
    w Przemyślu a rano budzą się w Gdańsku i rozpoczynają urlop/wczasy.
    Co w tym widzisz złego? Przecież nie o to chodzi abyś swoje domowe
    łóżko wymienił na samochód z kuszetką i spał codziennie w aucie :-))

    > Przejście odległości jednego przystanku metra nie wydaje mi się czynem
    > heroiczny. A co dopiero połowy.

    Ale czy akceptujesz (oczywistą dla mnie) tezę, że metra się wszędzie
    nie wybuduje czy z tym poglądem wciąż się zmagasz? :-)
    No chyba że zaproponujesz metro dla Piły, Malborka i Jasła? :-))))

  • 312. Data: 2016-04-09 19:53:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaq3c$b9k$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Tyle że to jest wbrew przepisom ruch drogowego ustalającym minimalną
    > odległość między ciężarówkami.

    No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
    2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
    czy mu noga na pedał gazu nadepnie...
    Takie przepisy przestaną mieć sens gdy konwój jest połączony
    ze sobą bezprzewodowo i odstępami steruje dokładnie automat.
    A jak przepisy przestaną mieć sens to się je zmieni.

    > Dostałem mandat za niebezpieczne wyprzedzanie bo wyprzedzałem TIRa
    > jadącego dosłownie 2m za innym TIRem, za późno się zorientowałem, że
    > kaszlaka między nie nie wcisnę a 3-ci w sznurku z naprzeciwka jechał
    > radiowóz.

    Na autostradzie? Na autostradzie kaszlakiem TIRa wyprzedzałeś? :-)))
    Niezły zawodnik jesteś... uchylę kapelusz...

  • 313. Data: 2016-04-09 19:54:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tych dwóch rzeczy nie da się ze soba połączyć. Ta partia zupełnie
    > otwarcie kwestionuje takie twarde podstawy tradycyjnej wizji państwa,
    > jak trójpodział władzy. To w tej chwili najbardziej radykalny element
    > w polskiej polityce.

    Konserwatywne poglądy polityczne niewiele mają wspólnego
    z przestrzeganiem prawa...

  • 314. Data: 2016-04-09 19:56:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Jak każdy troll.

    A Tobie się nie podoba, jak każdemu marudziarzowi.

  • 315. Data: 2016-04-09 19:58:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaqkg$d2m$1@dont-email.me...
    > [..]

    > Zmusiłeś mnie żebym jednak obejrzał, dzięki jednak za podanie czasu.
    > W skrócie odpowiedź iście polityczna - wymijająca, pojazd zrobi wszystko
    > by uniknąć kolizji i tyle, żadnej informacji czy wybierze w co przywalić.
    > Jak dla mnie oznacza to że pracują nad czymś na kształt wyboru "mniejszego
    > zła".

    No właśnie odpowiedź wskazuje na to, że samochód będzie
    się zachowywał jak psychopata z testu na zwrotnicę i wagonik.
    Dla mnie to dobra wiadomość. A dla Ciebie?

  • 316. Data: 2016-04-09 19:59:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:neav37$elr$1@node2.news.atman.pl...
    > Nie wydaje mi się. Po prostu jak już się nie da w nic przywalić, to
    > przywali w to, co wynikie z fizyki. Dokładnie tak samo jak człowiek. Być
    > może zapiszą mu, że lepiej walić na czołówkę niż na "small overlap", w
    > koło naczepy przy iderzeniu bocznym, a nie pod nią, ale i tego nie nie
    > jestem wcale pewny.

    Gdyby się udało tak napisać program to byłoby idealnie.
    Nie wiem jak Wy, ale ja wolałbym jednak w koło a nie pod
    naczepę aby mi naczepa dach zwinęła z auta, razem z moją głową.

  • 317. Data: 2016-04-09 20:02:41
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dawanie dobrego przykładu to coś nagannego?
    > Rozumiem, mentalność hamerykańska to pewnie rodem z getta
    > i gangów i z tamtych klimatów czerpiesz swoje dobre wzorce?
    >
    > No to cała reszta Twojego bełkotu jakoś mnie mniej dziwi....

    Nie, nie chodzi o mentalność z getta czy z gangów...
    Śmieszy mnie jednak gdy ktoś robi coś bezsensownego
    i dla siebie niewygodnego tylko po to aby zrobić pokazówkę.

  • 318. Data: 2016-04-09 21:12:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.04.2016 19:59, Pszemol wrote:

    > Gdyby się udało tak napisać program to byłoby idealnie.
    > Nie wiem jak Wy, ale ja wolałbym jednak w koło a nie pod
    > naczepę aby mi naczepa dach zwinęła z auta, razem z moją głową.

    Myślę, że będzie próbował uniknąć kolizji do końca, a potem... potem to
    już nie bardzo będzie wybór. Tym bardziej, że "przeciwnicy" też nie są
    do końca przewidywalni... Choć w wersji googlecar 2.0 jak już opanują
    świat motoryzacji to może jednak będą przewidywalni, bo będą połączone
    siecią... Ale to już kolejny odcinek:)

    Shrek

  • 319. Data: 2016-04-09 21:45:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    Cavallino pisze:
    [..]
    > Ogół narodu nie liczy się przy dyskusji o zainteresowaniach ogółu narodu?

    Mieli swoją szansę,
    ---
    Na zostanie frajerem ? Ile to milionów ludzi przez lata głosowało by np.
    mieć emerytury w wieku 67 lat.

    olali, to teraz morda w kubeł.
    ---
    Aha, najważniejsze by wypowiadali się frajerzy.

    Następna szansa za 4
    lata, zobaczymy czy nauczyli się czegoś na tej lekcji demokracji.
    ---
    Będzie jak było.

  • 320. Data: 2016-04-09 22:06:16
    Temat: Re: Wybory są dla głupich.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotrek"

    > Wybory są dla głupich. Tylko głupi powierzają swoje sprawy innym.
    > Mądrzy tego nie potrzebują.

    i powierzyli ....... Kaczyńskiemu.
    ---
    Sprawy powierzyli Kaczyńskiemu:
    - ci co głosowali na niego, bo głosowali
    - ci co głosowali na kogoś innego, bo Kaczyński wygrał
    - ci co nie głosowali na nikogo, bo Kaczyński wygrał

    czyli wszyscy.

    Ale Ty jesteś głupi to aż głowa boli !!!