  • 1. Data: 2004-02-23 07:18:20
    Temat: Autocom internet
    Od: rysioj <r...@c...pl>

    witam..
    czy moglby ktos sie podzielic swoim przemysleniami nt. Autocom (Krakow)
    pakiet biznesowy?
    ... i jak to sie ma do klasycznych dzierzawek ('stalka')?

    pozdrawiam
    bRys

  • 2. Data: 2004-02-24 11:40:50
    Temat: Re: Autocom internet
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "rysioj" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
    > witam..
    > czy moglby ktos sie podzielic swoim przemysleniami nt. Autocom (Krakow)
    > pakiet biznesowy?
    > ... i jak to sie ma do klasycznych dzierzawek ('stalka')?

    niestety, jakis czas temu jak rozmawialem z nimi to mieli limity
    (jakies chyba 300GB/3 miesiace/2 Mbity)
    pozatym troszke mnie przestraszyla polityka - pierw podepniemy kilkuset
    klientow, a dopiero potem podniesiemy sobie lacza

    pozdrawiam
    --
    Mateusz Swatek