  • 31. Data: 2010-11-25 15:40:08
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "PaPi" <

    > Ale nikt tu nie rozpatruje niczego w kategorii "stania badz niestania"
    > ile gustu.

    Czyli najbardziej niegustowna metoda pieprzenia o niczym.

    EOT

  • 32. Data: 2010-11-25 15:41:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 15:34:39 +0100, PaPi napisał(a):

    > Ale nikt tu nie rozpatruje niczego w kategorii "stania badz niestania"
    > ile gustu.
    > IMVHO kupowanie samochodow "podwyzszanych" czyli SUVow czy innych
    > pseudoterenowek do miasta podpada gust wschodnio-buraczany. Takie
    > samochody zadaja szyku w Alma Acie czy innym Nowosybirsku, ale w
    > zachodniej europie w miastach sa nisza.
    > Jak go stac na takie auto dlaczego nie kupi ladnego audi A1 czy porsche
    > boxtera. Sliczne kobiece autka.

    Niestety, to nie jest wschodni obyczaj, te auta są na pokaz w całym
    świecie. Podjedź rano lub popołudniu w okolice szkół w Berlinie czy
    Londynie - zobaczysz, że najlepszymi autami do odwożenia dzieci do szkoły
    są niestety Range Rovery i X5.
    Buractwo jest niestety cechą ponadgraniczną

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-11-25 15:45:02
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > No i super, bo mnie się autko podoba - może coś więcej o silniku,
    > wyposażeniu itd?

    Odnosnie silnikow, to nie ma zbyt wielkiego wyboru... Zreszta to jest auto
    do miasta i ew. na jednodniowa wycieczka "za miasto" a nie do wyscigow, czy
    dlugich tras po autostradach - wiec sportowe osagi nie sa konieczne :-) Sa
    tylko 3 wersje silnikowe: benzynowe 1,6 bez turbiny i z turbina i 1,5
    turbodisel. Ale ceny wersji z silnikami turbo sa troche zaporowe IMHO. Wiec
    padlo na zwykly benzynowy 1,6 (117 KM). Doszlismy do wniosku, ze w tym
    przypadku lepiej wybrac wersje z bogatszym wyposazeniem i slabszym silnikiem
    niz odwrotnie. Na razie trudno cos powiedziec o tym silniku (bo i warunki
    kiepskie i nowy silnik warto pooszczedzac na poczatku troche :-) Troche sie
    boje, czy jednak nie bedzie zbyt mułowaty, ale zobaczymy.
    Natomiast za wyposazenie spory plus dla Nissana - wersja Tecna + pakiet
    Komfort oferuja naprawde sporo. Chcielismy jeszcze skorzane siedzenia, ale
    niestety na takie auto trzeba by czekac min. do lutego... Wiec jest bez
    skory. Zeby nie bylo calkiem rozowo - kilku drobiazgow brakuje, np. nie ma
    opcji z elektrycznie regulowanymi siedzeniami (a to sie przydaje - w sensie
    pamieci ustawien) i nie ma ogrzewania postojowgo. No i klasyki typu brak
    polskiego jezyka w komputerze i nawigacji :-) Podobno ma byc za miesiac-dwa.
    Z mniej lub bardziej przydatnych gadzetow sa m.in: klima automatyczna,
    system Dynamic Control System (rozne tryby pracy silnika itp.), Nissan
    Connect (zintegrowany komputer, audio, nawigacja i system glosnowoiacy do
    telefonu; m.in. bluetooth i gniazdo USB), kamera cofania, czujnik deszczu,
    tempomat z ogranicznikiem predkosci, sterowanie audio i telefonem z
    kierownicy, system bezkluczykowy, elektrycznie regulowane i skladane
    lusterka itd... I tu pojawia sie maly problem - do auta sa trzy instrukcje -
    lacznie z 500 stron... Watpie, zeby ktokolwiek to wsystko przeczytal
    dokladnie i ze zrozumieniem :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 34. Data: 2010-11-25 15:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > niestety na takie auto trzeba by czekac min. do lutego... Wiec jest bez

    Cena to pewnie ponad 80 tys?
    Podziwiam zasobność portfela ludzi, którzy kupują miejskie auto za cenę
    klasy D.
    Ale - każdy ma różne zboczenia, czemu nie ma być wśród nich wyrzucania kasy
    w błoto?

  • 35. Data: 2010-11-25 15:51:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Dlaczego dajesz jednym wolność kupowania co chcą, a innym odmawiasz
    > wolności wyśmiewania się z agrotuningu i kupowania SUVów i crossoverów
    > (cokolwiek to znaczy) do miasta?

    Ano dlatego, że ktoś kupując nawet Audi Q7 czy Thalię( to poza C15
    nabrzydsze auto jakie znam) nie robi TOBIE nic złego, nie Ty będziesz
    tym jeździł. Wolność wyśmiewania się w Twoim przypadku skutkuje jedynie
    chęcią udowodnienia Jackowi, że jest idiotą, ponieważ Twój zdrowy
    rozsądek nakazywał kupić auto które Ty byś wybrał lub posiadasz. Kolejny
    raz powtarzam, już teraz z premedytacją, to nie jest wolność wyśmiewania
    , to jest chamstwo.

  • 36. Data: 2010-11-25 16:03:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 15:51:11 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Ano dlatego, że ktoś kupując nawet Audi Q7 czy Thalię( to poza C15
    > nabrzydsze auto jakie znam) nie robi TOBIE nic złego, nie Ty będziesz

    Kupując Thalię raczej nie. Kupując Q7 utrudnia innym zycie choćby zajmując
    sporo więcej miejsca parkingowego. Utrudniają poruszanie się w ciasnych
    uliczkach i parę innych problemów by się jeszcze znalazło.
    Nawet się nie posunę do populizmów typu zatruwanie środowiska.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-11-25 16:07:19
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]

    > trzy instrukcje - lacznie z 500 stron... Watpie, zeby ktokolwiek to
    > wsystko przeczytal dokladnie i ze zrozumieniem :-)

    Moim zdaniem fajnego wyboru dokonaliście w pierwszej kolejności jeśli
    chodzi o silnik - zasada jest prosta im prostrzy tym lepszy. Nie wiem co
    prawda ile to auto waży, ale 117KM powinno do miasta być w sam raz. Co
    do wyposażenia, to jak na mnie aż nadto tam wpakowali ;-) i chyba
    dobrze, że nie czekaliście za skórą, miałem w jednym z poprzednich aut i
    szczerze nie byłem z tego rozwiązania zadowolony, tym bardziej, że nie
    miało podgrzewanych siedzeń.
    Jedyne co mnie niepokoi to ten kluczyk, którego nie ma - 2 mioch
    znajomych ma takie rozwiązanie w Renault i chyba nie są do końca
    zadowoleni.

    Życzę bezawaryjnej jazdy i cieszcie się cieszcie...tak mało dzisiaj
    okazji do radości, a zakup takiego autka jest dobrą okazją.

    Pozdrawiam

    Przemo.

  • 38. Data: 2010-11-25 16:10:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

> [...]
    > uliczkach i parę innych problemów by się jeszcze znalazło.
    > Nawet się nie posunę do populizmów typu zatruwanie środowiska.

    Czyli względy estetyczne teraz pomijasz? To po co wyjechałeś z tym
    lateksem?

    Waldek specjalnie dla Ciebie zakładam wątek "SUV w mieście" w którym nie
    obrażając nikogo bedziesz mógł przedstawić swoje teorie.

    Tak czy inaczej pozdrawiam

    Przemo

  • 39. Data: 2010-11-25 16:15:00
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-11-25 16:03, Waldek Godel wrote:
> [...]
    > uliczkach i parę innych problemów by się jeszcze znalazło.
    > Nawet się nie posunę do populizmów typu zatruwanie środowiska.

    Nie wierze, naprawde nie wierze w to co powyzej przeczytalem, a raczej
    chyba nie chce wierzyc, ze sa tacy ludzie...

  • 40. Data: 2010-11-25 16:19:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]
    > trzy instrukcje - lacznie z 500 stron... Watpie, zeby ktokolwiek to
    > wsystko przeczytal dokladnie i ze zrozumieniem :-)

    Widzisz, tak mnie Waldek najeżył, że zapomniałem o najważniejszym jesli
    chodzi o auto dla kobiety

    J A K I K O L O R ???

    ;-)